Bewertungen

1853 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

1853 Bewertungen

Jaap Zunneberg

Vakkundige en integere begeleiding door uiterst vriendelijke klantenservice.

Lisa Mateu

Ich bestelle schon seit Jahren bei WLS. Bis jetzt war ich auch mehr als zufrieden. Bei der letzten Bestellung allerdings, ich zahle immer mit Paypal, war aber etwas anders. Und zwar die Lieferzeit....

Rcm Rooijakkers

Producten werken goed, er is makkelijk contact te leggen met het bedrijf om vragen te stellen. Wel is hun gezinssamenstelling misleidend, een pakket die voor 10 dagen zou moeten zijn bevat 42...

Antwort WLS Products:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je reactie, die wij ontvingen via de FeedBack Company. Wij zijn blij, dat je de moeite hebt genomen, om een beoordeling op onze website te schrijven. Dit helpt ons, in ons streven naar een zeer goede klantenservice en ook een optimale klantentevredenheid.

Wat fijn dat de producten goed werken! Jammer dat je niet tevreden bent over de informatie van de samenstelling van het pakket; sorry wanneer dit verwarrend is.

Het pakket bevat 42 producten en je kunt zelf kiezen of je de box 7 of 10 dagen gebruikt. Daarom zitten er in ieder geval 7 kant-en-klare maaltijden in het pakket. Wanneer je 10 dagen wilt profiteren van het pakket, neem je dagelijks 8 dagen lang 4 producten uit de box en 2 dagen neem je 5 producten per dag. De toast is natuurlijk ook geschikt als maaltijd en je kunt de toast bijvoorbeeld rijkelijk beleggen met smeerkaas, kipfilet en groenten.

Het klopt dat er staat, 7-10 dagen. Het is dus afhankelijk van hoeveel producten je dagelijks eet. Wanneer je kiest voor 7 dagen, heb je 6 producten per dag. Je hebt gelijk, dat mannen een iets hogere proteïnebehoefte hebben dan vrouwen.

Nogmaals dank voor je reactie.
TEAM WLS PRODUCTS

Top,schnell,sicher

Privat

Sehr Zufrieden Fil dank

Der Versand war schnell und problemlos. Mit dem Produkt bin ich sehr zufrieden

Versand und Bezahlmöglichkeiten

Ron

Overzichtelijke webside met veel informatie Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering

Anna Maria

Alles wie immer perfekt :-)

Stärken

ich kaufe nur bei euch ein, die Produkte samt Service sind unschlagbar

Anonym

Sehr schnell gute Verpackung gutes Bild einfache Bedienung und Bestellung.

Stärken

Schnell gut sicher gerne wieder dankeschön

Alles ok

Prompte Lieferung