Bewertungen

102 Bewertungen
Bewertung schreiben

100% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

102 Bewertungen

Anonym

Op het woonverblijf op de begane grond (open keuken, eet- en zitkamer) met strakke wanden/ plafond en stenen vloer hadden wij een akoestisch probleem (nagalm). Met een paar panelen aan het plafond... Op het woonverblijf op de begane grond (open keuken, eet- en zitkamer) met strakke wanden/ plafond en stenen vloer hadden wij een akoestisch probleem (nagalm). Met een paar panelen aan het plafond (aan het idee moesten wij nogal wennen) is de akoestiek aanmerkelijk verbeterd. Het zicht blijft nog steeds een beetje wennen, maar het is de investering waard.

peter

Antwort Incatro Room Acoustics:

Beste Peter, dank voor uw feedback U heeft wel een goed punt en zouden 2 soorten schroeven kunnen meeleveren. Onze monteurs kiezen juist voor de conische i.c.m het zachte aluminium , want zorgt het... Beste Peter, dank voor uw feedback U heeft wel een goed punt en zouden 2 soorten schroeven kunnen meeleveren. Onze monteurs kiezen juist voor de conische i.c.m het zachte aluminium , want zorgt het ervoor dat de beugel niet meer kan zakken. Het bijstellen ervaren we niet als probleem, enige speling in mm's is er wel. Voor de alu wandbeugels hadden we (hardere) RVS beugels maar zoals gezegd ging de voorkeur van de monteurs uit naar 'zacht'.
Bent u tevreden over de fotoprint en de akoestische werking?
MVG, Ralph

Frank

Een in woord subliem, nette en snelle afhandeling, goede cumunicatie en de panelen zijn om in te lijsten.

Anonym

Prima ervaring. Prettig contact, duidelijk, enige onduidelijkheid over de eindafrekening.

Antwort Incatro Room Acoustics:

Aanvulling: onduidelijkheid over eindafrekening is naar tevredenheid van de klant opgelost door de kosten te delen. Er was miscommunicatie over meerwerk (€90) voor het maken van 2 doorvoeren t.b.v.... Aanvulling: onduidelijkheid over eindafrekening is naar tevredenheid van de klant opgelost door de kosten te delen. Er was miscommunicatie over meerwerk (€90) voor het maken van 2 doorvoeren t.b.v. verlichting.
Incatro

Aelbers

Per saldo tevreden.
Het product voldoet aan de verwachtingen.

Heel vervelend dat een v.d. panelen niet goed werd bevestigd; comm. fout tussen de adviseur en de uitvoerders. Per saldo tevreden.
Het product voldoet aan de verwachtingen.

Tot twee maal toe is er geprobeerd de schade te herstellen , wat niet tot 100% oplossing heeft geleid met blijvende schade .

Antwort Incatro Room Acoustics:

Aanvulling: inderdaad vervelend en door een ongelukkig samenloop van omstandigheden in eerste instantie op verkeerde plek gaten geboord. Normaal gesproken is er ter plekke nog overleg tussen... Aanvulling: inderdaad vervelend en door een ongelukkig samenloop van omstandigheden in eerste instantie op verkeerde plek gaten geboord. Normaal gesproken is er ter plekke nog overleg tussen monteurs en de klant over de positie maar helaas was de klant niet aanwezig.
We hebben de klant €500 in mindering gebracht om het plafond te laten herstellen door derden, dit is blijkbaar, en helaas te lezen, niet naar tevredenheid gelukt.

Sophie Vandekerckhove

Positieve ervaring

Fam. Mijs

Perfecte communicatie en goede respons op vragen en opmerkingen. Heel fijn om mee te werken

Grandioos!

Bilderbeek en Partners Vastgoedtaxaties