Bewertungen

102 Bewertungen
Bewertung schreiben

100% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

102 Bewertungen

Cees Meijers

Snelle reactie op mijn aanvraag om advies, grondige analyse van de situatie ter plekke, zeer deskundig advies omtrent oplossingsrichting, deskundige uitvoering ter plekke door heel gemotiveerde... Snelle reactie op mijn aanvraag om advies, grondige analyse van de situatie ter plekke, zeer deskundig advies omtrent oplossingsrichting, deskundige uitvoering ter plekke door heel gemotiveerde mensen.
Geweldig goed resultaat.

Anonym

Ik heb incatro als een zeer prettig bedrijf ervaren.
Ze komen hun afspraak na en werken netjes en secuur, resultaat was erg mooi.

Smeets

Deskundig en betrouwbaar. Komen na wat overeengekomen is.

Tandartspraktijk Helmond

2-delig. in eerste instantie contact gehad met persoon die niet luisterde en geen duidelijke oplossing kon bieden. In 2e instantie met ander persooon meer info gekregen en naar oplossingen gezocht.... 2-delig. in eerste instantie contact gehad met persoon die niet luisterde en geen duidelijke oplossing kon bieden. In 2e instantie met ander persooon meer info gekregen en naar oplossingen gezocht. dit verliep duidelijk beter

Anonym

Telefonisch contact bijzonder prettig. Probleem analyse "in situ" professioneel en accuraat. Uitvoering van de oplossing snel en adequaat.
Het uitvoerend personeel was zeer bekwaam, werkte...
Het uitvoerend personeel was zeer bekwaam, werkte bijzonder netjes en was erg voorkomend.
Over het gehele proces, vanaf het eersre contact tot en met het opgeleverde werk zijn we zeer te spreken.

Appartement Prinsevinkenpark Den Haag

Plafondisolatie laten plaatsen in appartement gebouw. Vooraf gedegen onderzoek door Incatro gedaan. Keurig en helder offerte

Dupuits

Zeer goed en goede informatie en uitleg

Arno van Bergen

Aanschaf akoestisch schilderij ivm galm in woonkamer

Familie Hoofwijk

Het resultaat is geweldig. Niet alleen visueel, zeker ook wat betreft de akoestiek. De galm is weg. Incatro heeft helemaal waargemaakt wat `zij beloofd heeft.

Prettige en deskundige mederwerkers