Deskundigheid
Gemak
Service

F Weber

Communicatie

De inzet van Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – voor mijn zaak vond ik optimaal. Van Loon Incasso Advocaten was voor mij altijd heel goed bereikbaar. De samenwerking tussen de...

De samenwerking tussen Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – en mij als cliënt, kon ik mij niet beter wensen. De informatie die ik mr. Veldhuizen in de diverse stadia van de incassoprocedure en vervolgens de gerechtelijke procedure met zorg aanleverde, werd door hem goed gelezen, serieus genomen en met zijn juridische deskundigheid verwerkt in de door Van Loon Incasso Advocaten op dat moment te nemen (buiten)gerechtelijke stappen.

Bij de financiële afronding van de zaak heb ik een flinke tijd moeten puzzelen en rekenen om mijn complete financiële overzicht in kwestie te creëren. In dezen had Van Loon Incasso Advocaten mij middels het geven van een gedetailleerd financieel overzicht inzicht kunnen geven.

Dit is onze eerste kennismaking met van Loon Incasso Advocaten. Wij hebben de site ontdekt via internet. Onze ervaring tot nu toe is prima.

De sterke punten van uw bureau zijn naar onze mening de snelheid, de duidelijke en overzichtelijke informatie.
Het verzoek om incasso werd 's ochtends ingediend, 's middags had de debiteur het eerste verzoek binnen. Kortom zeer tevreden.

Over de verbeterpunten het volgende: Het uw toekomende bedrag wordt bij een 2de termijn verrekend, naar ons idee is het beter om dit bij de laatste termijn plaats te laten vinden. Een ieder heeft dan het volledig toekomend bedrag ontvangen.

Bij Van Loon Incasso Advocaten wordt je volledig ontzorgd. Je geeft online de issues en de gegevens van de debiteur door en zij gaan er voor je achteraan. Vanaf dat moment heb je er geen omkijken...

gemakkelijk
vriendelijk
professioneel
ontzorging
geen onnodige kosten

Dankzij Van Loon Incasso Advocaten heeft mijn klant uiteindelijk binnen een korte termijn betaald. Dit allemaal zonder dat het mij geld of energie heeft gekost.

ze maakten gelijk werk van mijn zaak. duidelijke communicatie. overzichtelijke werkwijze en snel resultaat.

Klomp en partners.

Vriendelijk ter zake kundige aanpak met optimaal rendement conform plan van aanpak.

Open communicatie en inlevend vermogen doch zakelijk en gericht op resultaat.

Neen.

Anne de Vries

Ze zijn direct na het indienen van alle stukken tot actie overgegaan en realiseerde daardoor binnen 24 uur de toezegging dat de debiteur zou gaan betalen. Dat gebeurde deels (zonder de incassokosten...

Snelheid
Directheid
Inlog volgsysteem, waardoor je de actuele status goed kan volgen.

Meer persoonlijk contact.

Prettige ervaring. Erg behulpzaam en er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke voorkeuren voor afhandeling. De belangrijke zaken werden gecommuniceerd, maar niet zodanig dat ik er ' last ' van...

Zitten er goed bovenop. Gewenste resultaat zonder gezeur behaald.

In mijn geval niet van toepassing. Alles naar wens gegaan.

Frank Mediation, hulp bij conflicten

Duidelijk en goed. Ik had niet verwacht dat dit resultaat zou worden bereikt.

Gewoon heel goedc

MoreTravelBooks

Gelukkig slechts 2 ervaringen gehad maar deze waren dan ook goed. Duidelijke berichtgeving en snelle afhandeling.

Bovenstaande komt hierin terug

Tot op heden heb ik geen punten die anders zouden moeten.