Bewertungen

184 Bewertungen
Bewertung schreiben

94% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

184 Bewertungen

C. Herweg

Die Bestellung wurde nicht bearbeitet. Jegliche Kontaktaufnahme meinerseits blieb erfolglos. Die Ware ist bereits bezahlt und sollte laut Angeben innerhalb von 48 Stunden geliefert werden. Ich warte... Die Bestellung wurde nicht bearbeitet. Jegliche Kontaktaufnahme meinerseits blieb erfolglos. Die Ware ist bereits bezahlt und sollte laut Angeben innerhalb von 48 Stunden geliefert werden. Ich warte jetzt seit 2 Monaten. Offenbar ein Fakeshop!

Stärken

wenn die Ware nicht kommt, kann man keine Stärken nennen!

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Lieferung der Ware wäre mal ein Anfang!

Alex van slageren

Bestelling was niet goed. Ik kreeg 1 pak klevende foamborden en 1 pak niet klevende foamborden i.p.v. 2 pakken klevende borden. Na telefonisch contact overeen gekomen dat prijsverschil zou worden... Bestelling was niet goed. Ik kreeg 1 pak klevende foamborden en 1 pak niet klevende foamborden i.p.v. 2 pakken klevende borden. Na telefonisch contact overeen gekomen dat prijsverschil zou worden terug gestort maar helaas niet gebeurd. Kortom gewoon niet goed.

Anonym

Prima service, na inspreken telefoon snel teruggebeld over informatie. Snelle levering, tijdens levering schade en direct vergoeding ontvangen top.

PvR Rotterdam

Onze vaste leverancier voor foamboarden voor exposities

Willem van Oranjecollege

Prima levering

Dennis Hilversum

Anonym

Positief

Marius Visser

Ik heb tien A1 platen foamboard besteld, snel geleverd, helaas pakket ernstig beschadigd.
Na een email met de klacht, vrij snel een vervangend pakket ontvangen, dit keer versterkt.
Top...
Top service, zo hoort men met klanten om te gaan !

Marius Visser

Bestelling van 10 platen A1 Foamboard besteld en snel geleverd.
Helaas was het pakket zwaar beschadigd, klacht ingediend en snel en zonder gemekker een vervangend pakket ontvangen.
Top...
Bestelling van 10 platen A1 Foamboard besteld en snel geleverd.
Top service !

Jan van dam