Bewertungen

184 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

184 Bewertungen

Jonathan

Over de afgelopen weken meerdere monitoren besteld. Aangenaam verrast over de kleuren; die liggen erg dicht bij de realiteit. Veel (premium) monitoren hebben moeite met het correct weergeven van... Over de afgelopen weken meerdere monitoren besteld. Aangenaam verrast over de kleuren; die liggen erg dicht bij de realiteit. Veel (premium) monitoren hebben moeite met het correct weergeven van groentinten, hier totaal geen last van gehad. Erg fijn want als leverancier van grasmatten zie je toch graag je product zoals ie is.

Dengel Biomarkt

Schnelle antwort per Mail und Telefon auf eine Anfrage meienrseits. Super !

Fred

Nieuwe touchscreen monitor besteld, maar heb een demo model vol met vingerafdrukken ontvangen. Na kort overleg met supportdesk is er direct een nieuwe monitor naar mij toegestuurd, oude kon gratis... Nieuwe touchscreen monitor besteld, maar heb een demo model vol met vingerafdrukken ontvangen. Na kort overleg met supportdesk is er direct een nieuwe monitor naar mij toegestuurd, oude kon gratis retour. Uiteindelijk toch een goede service ontvangen.

DigiVid AV

Na een lange zoektocht uitgekomen bij Beetronics. Het scherm is ideaal voor onze toepassing. Goede service.

ruben lumbreras

Buen servicio

Michael Fabriz

Ehrfahrung mit Beetronics immer gut. hochwertigen Panels und schnelle Lieferung.

Mongeot

Impeccable, rien à redire

Brads

Friendly and competent staff. Fast delivery and first-class montor. Satisfied 100%.

Alfonso Gui

Good quality monitors and punctual delivery. I sure will come back for our next project.

Bussey

I don't write a lot of reviews. When I do, it's either because I'm really pleased or peaved about a purchase. The monitors I bought exceeded my expectations. Good picture quality, finishing and... I don't write a lot of reviews. When I do, it's either because I'm really pleased or peaved about a purchase. The monitors I bought exceeded my expectations. Good picture quality, finishing and features. We integrate a variety of lcds in our projects. Glad to have found this supplier.