Louwerse

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Niet heel duidelijk, je kunt op datum zoeken maar moet dan met de eigenaars kijken of de datum wel kan, nou dat is dubbel, ik was een week verder en uiteindelijk nog geen accommodatie!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Mochten we u kunnen helpen bij het vinden van een alternatief dan horen wij dat ook graag.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Chris Schraver

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gezocht op een gemoedelijke b&b en gevonden op de site

Manuel Nijssen

Veel keus, makkelijk zoeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site, overzichtelijk, veel keus, veel recencies

Marian

Boeking B&B

Gemakkelijk zoeken naar accommodatie

Christin

Alles Bestens

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Christin,
wir freuen uns, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben und unsere übersichtliche B&B-Vermittlungsplattform schätzen.
Bis bald wieder bei uns auf der Website...
Liebe Christin,
Bis bald wieder bei uns auf der Website Bedandbreakfast.nl.
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Willemien

Prima verzorgd

Geen opmerkingen

Marg

Fijne site om iets leuks te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Altijd nog iets leuks kunnen vinden en goed te zoeken door je wensen in te vullen

Witte

Fijn overnachten in Onder de Molen in het mooie Garderen

Reservering ging prima

Neelima

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken en prima suggesties

Philip Koelemij

Prima, duidelijk wat hier achter zit.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een keer gebruikt. Navigeert eenvoudig. Aantrekkelijk wat betreft de presentatie. Heldere info.