Daniel Heiltjes

Top.

Sneller breken :p

F. strikkers

Het was een fantastische surprise act voor ons tuinfeest. Lichtshow, concept en geluid was top!

Lucien

Wat een leuke ervaring met vwbusje.com op ons feest, super leuke Dj , waanzinnige DJ bus , leuke lichtshow en fantastische geluid , echt een aanrader, contact vooraf ook heel fijn !

Makro Amsterdam

VW busje zorgde voor de perfecte ambiance de sfeer die bij het feest paste. De kwaliteit van de muziek was optimaal. Communicatie en de samenwerking prettig.

Niet echt verbeterpunten.

personeelsfeest plus

Voor een personeelsfeest hadden wij een busje met dj ,
Via de site en de email was alles al snel geregeld en ook duidelijk hoe en wat..heel fijn !
Wij hebben een hele toffe avond gehad...
Voor een personeelsfeest hadden wij een busje met dj ,
Wij hebben een hele toffe avond gehad mede door de muziekbus en dj ,er kon vanalles gespeeld en aangevraagd worden
De bus ziet er ook heel leuk en gezellig uit en met de discolampen is t helemaal af!

Verbeterpunten of tips..

nee,wij waren zeer tevreden!!

A tamerus

Super ervaring, het was een super geslaagd feest.

Geen.

Annemiek

Muzikale verrassing, onvergetelijke ervaring met een supergave bus

Happinique - Monique Keizer

Wat een geweldige ervaring was het met Rob van VWBusje, wat heeft hij een heerlijke sfeer neergezet tijdens de Summer Vibe BBQ. Het busje heeft de perfecte looks die helemaal paste bij ons event.... Wat een geweldige ervaring was het met Rob van VWBusje, wat heeft hij een heerlijke sfeer neergezet tijdens de Summer Vibe BBQ. Het busje heeft de perfecte looks die helemaal paste bij ons event. Helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar. Heel prettig contact gehad zowel voor als na het event. Echt een aanrader!

Verbeterpunten of tips..

klein detail: betere afspraken omtrent retour brengen koptelefoons

Sanne Ligthart

Altijd goede service en geeft aan ieder feestje een leuke extra sfeer!

Verbeterpunten of tips..

Laat het bestickeren en het is helemaal in stijl van het event!

Nick Vester Tuinen

Was helemaal top. Aanrader!!

Geen verbeteringen nodig