Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Jelmer / Webreact

Fijne partij om mee samen te werken!

Yourtelecom BV

Goed werkende plugin en problemen snel en accuraat opgelost.

Eigenaar.nl

Tussendoor heeft ons voorzien van een uitmuntend stuk maatwerk waar onze klanten woningen zelf kunnen verkopen. De site oogt strak en functioneert perfect. Qua WordPress maatwerk kan ik Tussendoor... Tussendoor heeft ons voorzien van een uitmuntend stuk maatwerk waar onze klanten woningen zelf kunnen verkopen. De site oogt strak en functioneert perfect. Qua WordPress maatwerk kan ik Tussendoor alleen maar aanbevelen.

Fijn bedrijf. Ze hebben met met een aantal kleine zaken geholpen voor mijn bestellingen via de site. Alles werkt keurig

Kevin

Super snelle service

Maurice / Online Bazen

Wij maken voor een aantal klanten gebruik van Plugins van Tussendoor. Alles werkt zeer aangenaam en duidelijk, en ook de service van Tussendoor is zeer vriendelijk en goed! Uiterst tevreden over hun... Wij maken voor een aantal klanten gebruik van Plugins van Tussendoor. Alles werkt zeer aangenaam en duidelijk, en ook de service van Tussendoor is zeer vriendelijk en goed! Uiterst tevreden over hun diensten.

Car Travel Shop

Goede ervaring

Blij met de Realworks plugin en ondersteuning van Tussendoor. De documentatie mag wat uitgebreider met voorbeelden op de afdeling BOG en Nieuwbouw.

Makelaar

Tussendoor heeft een goed product wanneer je gebruik maakt van Realworks, maar toch een moderne website wil. Het is fijn om met hen samen te werken door de goede en vlotte communicatie. Het... Tussendoor heeft een goed product wanneer je gebruik maakt van Realworks, maar toch een moderne website wil. Het is fijn om met hen samen te werken door de goede en vlotte communicatie. Het eindproduct ziet er zeer goed uit. De plugin is volledig aan te passen naar jouw wens, dus perfect voor als je wil werken in jouw huisstijl. Wij zijn erg blij met onze plugin!

Bytecode

Behulpzame support en snelle doorontwikkeling!