Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Bureau Max

Hellenique Art & Design B.V.

Fijne en professionele samenwerking.

Mol & Roubos Makelaardij

Constantijn

Snelle en persoonlijke service!

Joost

Ik ben zeer teleurgesteld in mijn ervaring met Tussendoor. Hun gebruik van zogenaamde 'dark patterns' op hun website is ronduit misleidend en voelt als pure oplichterij. Ik werd ongewild in een... Ik ben zeer teleurgesteld in mijn ervaring met Tussendoor. Hun gebruik van zogenaamde 'dark patterns' op hun website is ronduit misleidend en voelt als pure oplichterij. Ik werd ongewild in een langdurig abonnement gelokt zonder dat dit duidelijk en transparant gecommuniceerd werd. Zo'n gebrek aan integriteit en eerlijkheid in bedrijfsvoering is onacceptabel. Klanten verdienen duidelijkheid en respect, geen tactieken die bedoeld zijn om hen te misleiden. Ik raad potentiële klanten aan om zeer voorzichtig te zijn bij het overwegen van een aankoop bij dit bedrijf en om altijd de kleine lettertjes te lezen.

Reactie Tussendoor B.V.:

Hi Joost,
Hi Joost,
We vinden het jammer dat je de situatie zo ervaren hebt. We zien dat je deze review op meerdere kanalen hebt gegeven, maar we reageren via dit kanaal. Zoals eerder genoemd gaan we graag met je in gesprek over de situatie. Je kunt ons bereiken tijdens openingsuren op 088 80 88 800 .
Groet, Bauke

De Regenboog Academy

Fijn bedrijf en snel in service! Voor de plugin WeFact-Woocommerce die wij van Tussendoor gebruiken zijn onze vragen goed, snel en adequaat opgelost.

PrivateWealthSupport BV

Zeer positieve ervaringen. De medewerkers zijn flexibel en denken mee in creatieve oplossingen.

Susanne, HR makelaars

Iwan van Tussendoor hielp heel pro actief. Hij dacht mee en met oplossingen.
Dankzij zijn onderzoek en de terugkoppeling over onze website zijn we inmiddels een flink stuk verder.
Iwan...
Iwan van Tussendoor hielp heel pro actief. Hij dacht mee en met oplossingen.
Iwan had dit niet hoeven doen maar was heel bereidwillig even mee te denken. Dat schept vertrouwen.

Mustmedia

Fijne partij om mee samen te werken. Komen afspraken na, zijn accuraat, flexibel en denken met je mee

Donorbrain

Super! Heel klantvriendelijk en behulpzaam