Hans Vermeulen

Correcte en snelle levering. het aardewerk is breukvrij verpakt.

Riphagen

Makkelijk bestellen op site en goed verpakt netjes afgeleverd.

BAARLAARS BV

ZEER GOED

H. Witteman-Spijkman

Ik bestelde zondagmiddag. Op de beschijving vond ik niet duidelijk de omschrijving. Na betaling zag ik “cakeplate”. Toen ontdekte ik dat ik geen dinerbord bestelde. Meteen in de email aangegeven het... Ik bestelde zondagmiddag. Op de beschijving vond ik niet duidelijk de omschrijving. Na betaling zag ik “cakeplate”. Toen ontdekte ik dat ik geen dinerbord bestelde. Meteen in de email aangegeven het bestelde te stoppen.
Ook telefonische antwoordapparaat. Direct na opening op ma-morgen, ze moest de computer nog openen, mijn verhaal gedaan.
Geen mogelijkheid dit te annuleren.
Zo slecht dit!!!

Reactie Tafel en Keuken:

Beste mevrouw, mijheer,
Graag willen wij even reageren op uw geplaatste review.
Beste mevrouw, mijheer,
Graag willen wij even reageren op uw geplaatste review.
U had zondagmiddag een bestelling gedaan waarvan u er later achter kwam dat u het verkeerde had besteld. Dat kan gebeuren natuurlijk en u wilde de bestelling annuleren. Maar aangezien bestellingen ook in het weekend klaargezet worden was uw bestelling al verzendklaar en kon helaas niet meer geannuleerd worden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Wij hebben natuurlijk getracht, na ons telefoongesprek en mailverkeer, om uw bestelling tegen te houden maar dit is helaas niet meer gelukt, hetgeen wij u ook per mail hadden medegedeeld en waarvoor u ons nog bedankte voor de moeite.

Prima, leuke en betaalbare keuzes

Prima en supersnel geregeld.

Hanneke Bloem

Leuke webwinkel