Gea Beute

Snelle levering, goede kwaliteit.
Helaas was de saunahanddoek XXL nog te klein en moet ik hem terug sturen.

Reactie Strandlakens & Handdoeken:

Wat fijn dat wij zo snel zijn💪En dat ook nog in het hoogseizoen! Wel jammer dat de saunakilt niet past. Ik heb u een link gestuurd via de e-mail met alternatieven. Uiteraard kunt u de saunakilt... Wat fijn dat wij zo snel zijn💪En dat ook nog in het hoogseizoen! Wel jammer dat de saunakilt niet past. Ik heb u een link gestuurd via de e-mail met alternatieven. Uiteraard kunt u de saunakilt terugsturen. Wij zouden het omruilen of het geld terugstorten. Mvg Zuza

TravelCanyon

Wij hebben onze badstof schoudertas en twee surfponcho’s van strandlakensenhanddoeken.nl recentelijk ontvangen. Wij zijn ontzettend tevreden! De tas en surfponcho’s zijn handig, mooi en van hoge... Wij hebben onze badstof schoudertas en twee surfponcho’s van strandlakensenhanddoeken.nl recentelijk ontvangen. Wij zijn ontzettend tevreden! De tas en surfponcho’s zijn handig, mooi en van hoge kwaliteit. Ze voelen zacht aan en de kleuren voldoen aan onze verwachtingen. Het is leuk dat de producten ook gepersonaliseerd kunnen worden door er een naam op te laten borduren. Erg origineel! De tas en surfponcho’s werden de volgende dag al geleverd. Kortom, wij raden strandlakensenhanddoeken.nl zeker aan!

Hélène Gabriëls

Alleen maar positief en in het verleden een geweldige ervaring gehad qua serviceverlening, toen ik voor onze 5 kleinzoons een extra snelle levering kreeg, waarbij ik heel attent ook nog eens werd... Alleen maar positief en in het verleden een geweldige ervaring gehad qua serviceverlening, toen ik voor onze 5 kleinzoons een extra snelle levering kreeg, waarbij ik heel attent ook nog eens werd gebeld over de spelling van een van de namen.

Tina

Snelle levering van goed product

Clemens Holthinrichs

Mooi kwaliteit en een zeer snelle levering. 👍

Hans Bakker

Kwaliteit en snel

MLE Mahieu

3 Sporthanddoeken besteld, in verschillende kleuren, met de naam van onze kleinkinderen erop. Ze zijn prachtig en van goede kwaliteit!

Carla van der Schalk