Reactiesnelheid indien er contact is geweest
Klantvriendelijkheid indien er contact is geweest

Marino Vols

Top site goede levering

Jeroen de coninck

Enorm goed geholpen, van het begin tot einde! Aangename bestel ervaring.

Janus van den Heuvel/ Janus Media Support

Mooie website, snelle levering.

Ga zo door!

Richard van den Eijk

Binnen een dag geleverd, goed verpakt gewoon een goede ervaring.

K Janssen

Wel ok

Je ervaring, verbeterpunten of tips

Als je spul aan bied zorg dat je het te leveren hebt

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor de review.
Goedemiddag,
Bedankt voor de review.
We hebben even gekeken wat er precies gebeurd is en zien dat er schoenen zijn besteld die niet voorradig waren. Dit is in het bestelproces te zien aan de levertijd die er bij staat, en daarnaast wordt dit in de winkelwagen nogmaals vermeld.
De schoenen zijn op zaterdagavond besteld, dan zijn wij gesloten. Op de eerstvolgende maandag heb je om 11.10u in de ochtend een status update gekregen van je bestelling. Hierin geven we aan dat de schoenen een verwachte levertijd hebben van 2 maanden, in deze status update geven we je ook nog 2 alternatieve kleuren op de schoenen die wel voorradig zijn, hier komt nooit een reactie op.
De levertijd bleek uiteindelijk veel korter te zijn, namelijk 8 werkdagen. Hierover is nooit bij ons enig bericht geweest dat de levertijd te lang is, de order geannuleerd moet worden of dat er gekozen wordt voor een alternatief, ervan uitgaande dat de levertijd geen probleem is.
Deze review is naar onze mening dan ook geen terechte afspiegeling van de situatie.
Stage Freaks klantenservice.

Marciano simry Breddels

Uitstekend

gereedschappen kockelbergh

Super!!!

Santos van den Berg

Al jaren de one stop shop voor iedereen in de theater- en evenementen wereld!

Ervaring: TOP!

Simon Rook