RS-tools

Informatie op website

JGM Kok Timmerbedrijf

Snel , goed , prima kwaliteit

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

valt niets te verbeteren.

Lorenzo Techniek

Gewoon goed, snelle levering.

perfect

Marc Hermans

Zeer goed en supersnel

Niets, alles oké

Folkers

Prima kwaliteitsproducten op overzichtelijke website.

Nvt

Hobby gebruik

Prima voor elkaar

Meer achtergrondinformatie of advies voor het gebruik van de frezen zou mooi zijn.

Leo

Vriendelijk, goede kwaliteit en dag erop lag het klaar, want ik zou het zelf afhalen.

Mag van mij zo blijven ben tevreden

R.A.Mai

Goede service

eenvoudiger geld overmaken

David Paridaens

Bestelling frezen met wegwerpmessen

Alles is vlot verlopen

Axis-mundo

Uitstekend

Niks eigenlijk, ben dik tevreden

Timmer

Top