Stichting Liz

Prima, snelle service en er werd heel goed meegedacht

nee

GPC Europe

Snelle hulp om producten tijdig te kunnen ontvangen voor beurs

FleXray

Prima ervaring. Goede uitleg op mijn vragen gehad en snelle levering. Aanrader!

Nog tips en tops?

Alleen maar tevreden over jullie!

vzw TEJO

Professioneel, snel en transparant!

Nope

Brian Smith / Fenix Industries

Prima communicatie, snelle levering

1 factuur bij 1 bestelling van meerdere regels

Reactie Promo2000:

Beste Brian,
Beste Brian,
Dank je voor je mooie cijfer. Jammer dat je er geen 10 van kon maken. In jullie geval heb je 3 artikelen besteld van verschillende fabrikanten met verschillende levertijden. Daarom hebben wij gekozen voor 3 losse orders. Voor nieuwe bestellingen kunnen we dat gemakkelijk samenvoegen tot 1 order/factuur als je dat liever hebt. Geef het gerust aan. Graag tot de volgende keer.

3D Test Solutions BV

Zeer snelle en heldere communicatie

Nog tips en tops?

Duidelijke voorbeelden, snel antwoord, goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Steve The / Kverneland

Tijdens de vakantie van mijn contactpersoon werd mijn vraag al vlot overgenomen en beantwoord door haar collega. Snelle en vooral ook goed inhoudelijk advies en alternatieven wordt aangeboden. Er... Tijdens de vakantie van mijn contactpersoon werd mijn vraag al vlot overgenomen en beantwoord door haar collega. Snelle en vooral ook goed inhoudelijk advies en alternatieven wordt aangeboden. Er wordt op een zeer prettige manier meegedacht en de communicatie is vooral gezellig en helder.

Nog tips en tops?

Kunnen jullie Vanda en Madelief klonen en kunnen ze dan hier bij mij komen werken?

Reactie Promo2000:

Wat een lieve, leuke reactie. Dank je. Ik behoud Wanda en Madelief voor Promo2000 maar ik gun jou vergelijkbaar, prettig personeel.

Marjon zzp-er in de zorg

Reageren snel op mail
denken met je mee
snelle levering

Nog tips en tops?

top: er wordt meegedacht om een goed resultaat te krijgen
snelle levering

Caroline van Gelder

HELE GOEDE SERVICE, van begin tot eind!

Nog tips en tops?

Nee, ga door zoals jullie bezig zijn!!!

Verpleegvrienden

Vlotte samenwerking