VTI Deinze

Correcte prijs, afhandeling en sneller dan verwacht geleverd!

Doe zo verder

Vepco Transport B.V.

Goed, er werd snel gereageerd op vragen en meegedacht en geholpen om zo'n mooi mogelijk resultaat te behalen.

Nog tips en tops?

Geen tips en de tops boven vermeld :)

ABC Ewijk

Uitstekend geholpen

Nog tips en tops?

Er wordt gevraagd om de samples terug te sturen. Als dit gewenst is vanuit jullie, voeg dan bij levering van de monsters een envelop met postzegel zodat dit minder moeite en kosteloos is voor de... Er wordt gevraagd om de samples terug te sturen. Als dit gewenst is vanuit jullie, voeg dan bij levering van de monsters een envelop met postzegel zodat dit minder moeite en kosteloos is voor de ontvanger van de samples.

Reactie Promo2000:

Dank je voor de suggestie en voor het mooie cijfer dat wij van je kregen. Wij hebben kostenloos retourneren van samples overwogen. Samples bestellen bij de diverse fabrieken is voor ons erg... Dank je voor de suggestie en voor het mooie cijfer dat wij van je kregen. Wij hebben kostenloos retourneren van samples overwogen. Samples bestellen bij de diverse fabrieken is voor ons erg kostbaar. Vooral de wat grotere producten passen niet altijd in een envelop. Wij verzenden ze gratis. Ze hoeven niet per se teruggestuurd te worden, daarom willen wij liever niet nog meer kosten maken. Vooral uit milieu overwegingen is het beter dat wij samples kunnen hergebruiken. Daarom vragen wij deze kleine bijdrage.

Job Invest

Heel goed, snelle service en schakeling!

Fijne communicatie!

Stichting Liz

Prima, snelle service en er werd heel goed meegedacht

nee

GPC Europe

Snelle hulp om producten tijdig te kunnen ontvangen voor beurs

FleXray

Prima ervaring. Goede uitleg op mijn vragen gehad en snelle levering. Aanrader!

Nog tips en tops?

Alleen maar tevreden over jullie!

vzw TEJO

Professioneel, snel en transparant!

Nope

Brian Smith / Fenix Industries

Prima communicatie, snelle levering

1 factuur bij 1 bestelling van meerdere regels

Reactie Promo2000:

Beste Brian,
Beste Brian,
Dank je voor je mooie cijfer. Jammer dat je er geen 10 van kon maken. In jullie geval heb je 3 artikelen besteld van verschillende fabrikanten met verschillende levertijden. Daarom hebben wij gekozen voor 3 losse orders. Voor nieuwe bestellingen kunnen we dat gemakkelijk samenvoegen tot 1 order/factuur als je dat liever hebt. Geef het gerust aan. Graag tot de volgende keer.

3D Test Solutions BV

Zeer snelle en heldere communicatie

Nog tips en tops?

Duidelijke voorbeelden, snel antwoord, goede prijs/kwaliteit en snelle levering