Plusman

Prijs / kwaliteitsverhouding
8.2/10

jaimy

Slecht

Gonny dijkstra is de enige die degelijk kan communiceren in dat bedrijf

Dhr. Frans Van Boxtel

Ik ben tevreden over plusman u

Grote maten en veel keuze

Antoinet Meent

Duidelijk

Stippel

Wachten, wachten en nog eens wachten en dan lezen bij Google: TIJDELIJK GESLOTEN????

Pim Kortman

De levering was lang, maar dat was van te voren aangegeven. De kwaliteit van de trainingsbroek is niet goed. Productiefout

Duidelijke voorraad en leverings overzicht

Sabrina

Het bestelproces was prima, toen begon het lange wachten. Na de aangegeven periode te hebben gewacht, gemaild. Toen bleek dat mijn product beschadigd was aangekomen bij hen, tof dat ze dat... Het bestelproces was prima, toen begon het lange wachten. Na de aangegeven periode te hebben gewacht, gemaild. Toen bleek dat mijn product beschadigd was aangekomen bij hen, tof dat ze dat controleren en dan een nieuwe laten opsturen, maar dan even een mailtje naar mij als consument was fijn geweest. Weer wachten, nu dan de broek binnen. Maar is het de verkeerde maat. Nu had ik al expres een maat groter besteld dat in de maattabel aangegeven stond. Dus hij past wel, maar niet zo comfortabel als ik misschien zou willen. Maar ik ga niet weer wachten dus laat ik het zo. De broek is verder goed van kwaliteit en het was netjes opgestuurd. Dus al met al, wat plus en minpunten.

Website en het aanbod van grote maten.

Agda

Iets retour gestuurd en netjes direct terugbetaald

Mooi product

Kees Tanis

Zeldzame fleece hier gevonden

Collectie

Dhr. Sraar Jans-Beken

Het duurt altijd bijna 2 weken tot een bestelling binnenkomt. Dat zou sneller mogen.

Bezoeker

Grote maten.