8.2/10

N

Slecht!!

N

Een Broek van Fabienne gekocht €130,-…

Een Broek van Fabienne gekocht €130,- 31/34
Een Broek van Fabienne gekocht €130,-…

Een Broek van Fabienne gekocht €130,- 31/34
Bij nader inzien was hij toch te lang en wilde ik hem omruilen voor een 31/32.. die verkopen ze dus ook niet in de winkel. Deden vervolgens ontzettend moeilijk over het kaartje wat er af was. ( terwijl tijdens de koop ik het had aangegeven bij de verkoopster, dat was allemaal geen probleem….) bij het retourneren dus eerst een discussie over het kaartje, vervolgens vonden zij dat het al gedragen was. ( een pas sessie in de winkel en een keer thuis) nee hoor de knieën stonden er volgens hun in. Na overleg met een andere collega, vonden ze nog ergens een vlek die ik tijdens de koop niet eens heb gezien. Puntje bij paaltje. Ze nemen de broek niet terug.
Als ik nou nooit wat in de winkel koop, zou je er wat van kunnen denken… niets van dat alles, een koude afhandeling en verkoopster. Bah! Ik kom er dus NOOIT! Meer.

Advies: zorg dat je echt alles checkt en vastlegt bij de koop van kleding.

Mirjam Voerman

Nieuwe jas met als prijs €300 euro maar op een zaterdag dat er op alle winterjassen €50,- korting was gekocht dus €250,- betaald. Na 1 keer dragen bladderde en scheurde de hele jas. Ik koop er al... Nieuwe jas met als prijs €300 euro maar op een zaterdag dat er op alle winterjassen €50,- korting was gekocht dus €250,- betaald. Na 1 keer dragen bladderde en scheurde de hele jas. Ik koop er al meer dan twintig jaar tussen de €500 en €1000,- per jaar. Volgens de leverancier van deze jas (Geronimo) hadden ze al duizenden van deze jassen verkocht en nooit klachten ontvangen dus het lag aan de klant. Van De Belt kon dus niets betekenen maar ze waren zo genaamd heel coulant om op basis van mijn aankoopgeschiedenis toch een tegoedbon van €50 te geven. Alleen de €50,- korting had ik al gehad toen ik de jas kocht. Daarna met de jas naar een kledingherstel winkel gegaan. Deze gaven aan dat de stof van zeer slechte kwaliteit was. Als je met je vinger lichtjes op de stof drukte ontstonden er al scheuren. Kortom hele slechte kwaliteit en service en verschuilen achter de leverancier. De jas is weken opgestuurd geweest naar de leverancier en moest er steeds achteraan. Uiteindelijk na veel bellen en mailen weer naar de winkel. Daar uren staan wachten aan de balie. Jas was zoek, ze wisten van niks etc.

Mooi uitziende winkel

Klantenservice verbeteren

Mevrouw Roethof

Klopt personeel schijnt het druk te hebben met elkaar dan de klant begroeten… je moet zelf vragen om hulp… als er een kledingstuk er niet is word er geen eens gekeken of er achter nog iets ligt in... Klopt personeel schijnt het druk te hebben met elkaar dan de klant begroeten… je moet zelf vragen om hulp… als er een kledingstuk er niet is word er geen eens gekeken of er achter nog iets ligt in die maat.. ook voor mij de allerlaatste keer…

Niet gezien

Personeel aannemen die ook heeft voor het winkelend publiek

Klunder

Afgelopen zaterdag waren mijn man en ik in de winkel ,we hadden een kortingsbon die geldig was boven de 125 euro, mijn man had 1 artikel van 129.95 je zou zeggen daar kan die bon af , we hadden nog... Afgelopen zaterdag waren mijn man en ik in de winkel ,we hadden een kortingsbon die geldig was boven de 125 euro, mijn man had 1 artikel van 129.95 je zou zeggen daar kan die bon af , we hadden nog 4 artikelen en wat doen ze dan bij de kassa, ze halen overal een paar euro vanaf ,zodat je op geen van alle artikelen spaarpunten spaart , vindt ik wel heel gehaaid , volgende keer rekenen we apart af

Ruime keuze

Transparant over de spaarpunten

R Henstra

Goede service verleend na een klachtmelding, ik werd vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de afdeling inkoop! Naar wens is deze klacht afgehandeld. Prima ,snelle en vooral... Goede service verleend na een klachtmelding, ik werd vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de afdeling inkoop! Naar wens is deze klacht afgehandeld. Prima ,snelle en vooral vriendelijke communicatie!

ruim assortiment voor jong en oud! Prettige sfeer in de winkel

Wim Bobeldijk

Heeeeel slecht

Niet

Stoppen met mensen belazeren!!!

Smid

Slechte zaak ooit en Slechte service!!!!!!!!!

Niet!!!!

Service

An

Mooie winkel, ruime keus, helaas troffen wij een absoluut niet klant vriendelijke verkoopster die niet naar onze wensen luisterde maar haar eigen mening opdrong, continu zei u MOET, waarop een... Mooie winkel, ruime keus, helaas troffen wij een absoluut niet klant vriendelijke verkoopster die niet naar onze wensen luisterde maar haar eigen mening opdrong, continu zei u MOET, waarop een collega reageerde er moet niks, de klant mag! In de brasserie wel lekkere koffie met gebak

Nee

Minder opdringerig personeel inzetten

A.Woudenberg

Mooie kleding van een goede kwaliteit. Mijn kleding zaak

Goede service, kundig personeel

n.v.t.