Robbert

Top geholpen in de showroom door de medewerkers van Max4home, heb leuke tegels kunnen uitzoeken!

Ap

Leuke showroom en artikelen met hoge kwaliteit!

Arnout Sarmaat

Niet aan te bevelen!! Zwaar ondermaatse kwaliteit!

Niet aan te bevelen!! Zwaar ondermaatse kwaliteit!

Van de vier tegels bleek er na betaling één tegel niet meer leverbaar. Van de tweede tegel was de hele pallet beschadigd, en ook deze was niet meer leverbaar. Op de dag van de levering bleek ook de derde tegel niet leverbaar te zijn. Dit was niet gecommuniceerd, maar ontdekte ik zelf na controle van de pakbon. De website van Max4home blijkt dus verre van up-to-date te zijn!

Een alternatieve levering werd de week erop ingepland maar nooit geleverd! Weer een dag tevergeefs gewacht op deze onbetrouwbare partij.

Hannah Franzen

Erg goeie ervaring. We werden snel geholpen, ze waren erg open en eerlijk over welke tegels wel en niet goed zoude werken voor onze nieuwe badkamer.
Ik zou zeker nog een keer terug komen.

Ben

Super slecht!

Reactie max4home.nl:

Beste Ben,
Beste Ben,
Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We herkennen uw naam niet direct, en zouden daarom graag meer details ontvangen over de specifieke problemen of ongemakken die u heeft ondervonden. Ons doel is om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. We horen graag van u.
Tem Max4home

martha

Really loved the items I received and fast delivery!

Benjamin B.

Fijne winkel, Mijn vaste locatie voor tegels en sanitair.

Henk Boersma

Erg tevreden, leuke showroom.