Johan Meirlevede

In de afgelopen 5 jaar hebben wij diverse verbeteringen aan ons huis gedaan, o.a. gebruikmakend van services van Lok:
* sun screens aan de Zuid kant van het huis
* PVC laminaat in onze...
* sun screens aan de Zuid kant van het huis
* PVC laminaat in onze onderkeldering (+ vloer egalisatie)

Deskundig advies, punctueel en bijzonder klantgericht.

Een ervaring met een sun screen in het bijzonder licht dit toe:
* er komt een medewerker langs om te bespreken wat voor type...
Deskundig advies, punctueel en bijzonder klantgericht.

Een ervaring met een sun screen in het bijzonder licht dit toe:
* er komt een medewerker langs om te bespreken wat voor type screen je wil, screen kleur, etc. Ok.
* bij 1ste levering blijkt de screen niet te passen (te lang)
* bij 2de levering blijkt de screen scherm kleur niet te kloppen
Beide zijn zonder gemor door Lok prima opgelost. Mij viel het vooral mee dat Lok geen gedoe maakte van de foutjes en het allemaal keurig opgelost heeft.
Ook over de installateurs van Lok niks dan lof: vakkundig, netjes, wat wil je nog meer?

Beste familie Meirlevede,
hartelijk dank voor de feedback, waarderen we. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze oplossingen :). Hopen we dat u hem ook dit jaar weer veel mag gebruiken!

Hans van der Kemp

Komt afspraken na, uitstekende communicatie en geleverd werk is vakkundig uitgevoerd

kwaliteit, vakmanschap en goede communicatie

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste heer v.d. Kemp, we zijn natuurlijk blij met een dergelijke mooie waardering! Wederom bedankt dat we u als klant mochten begroeten en we wensen u weer jarenlang veel plezier met alles wat we u... Beste heer v.d. Kemp, we zijn natuurlijk blij met een dergelijke mooie waardering! Wederom bedankt dat we u als klant mochten begroeten en we wensen u weer jarenlang veel plezier met alles wat we u mochten leveren.

Kieft

Erg goede ervaring. Alle afspraken perfect nagekomen en alles met veel zorg geïnstalleerd

Kwaliteit staat voorop. Tijd niet

Reactie Lok Woonadviseurs:

Beste familie Kieft, hartelijk dank voor de feedback en veel plezier van hetgeen we weer mochten leveren. Puntje van de info op de website proberen we te verbeteren!

Jan Godthelp

Zeer tevreden!

Zeer klantgericht, meedenkend, werken heel netjes en leveren kwaliteit

Reactie Lok Woonadviseurs:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Geniet van de vloer en nogmaals dank voor de mooie opdracht en het vertrouwen!

marco oteman

betrouwbaar duidelijk en vakkundig

Reactie Lok Woonadviseurs:

Hartelijk dank voor de genomen moeite. Attent. De puntjes waar er nog verbeteringen mogelijk zijn, gaan we naar kijken. Veel plezier weer van de vloer!

HuubN

Fijne begeleiding, super goed advies, onafhankelijk en met een goed oog voor de belangen en wensen van de klant! Echt een aanrader

Neemt de tijd voor een goed advies

Beste Huub,
Prettig dat u zich bij ons fijn geholpen voelt! Voor nu alvast veel plezier met het nieuwe bed en dank voor de aankoop!

Doreth Boidin

Goed geadviseerd,goed uitgevoerd

Meedenkend

Beste mevrouw Boidin,
bij deze hartelijk dank voor uw reactie, aan de puntjes die geen 5 sterren verdienen, werken we iedere dag. Nogmaals veel plezier met de vloer!

Krista

Lok Woonadviseurs is al jaren een vertrouwd adres. Betrouwbaar, afspraak=afspraak. Vlotte service.

Persoonlijke benadering, service, heldere afspraken.

Reactie Lok Woonadviseurs:

Dank je wel voor de reactie, zijn we blij mee!

Wendy Nijhuis

Goed advies in de winkel, snelle actie + reactie bij navraag leverancier.

Goede communicatie, uitgebreide en overzichtelijke factuur

Reactie Lok Woonadviseurs:

Nog heel erg bedankt voor de waardering en veel plezier met alles wat we mochten leveren!
Team Lok Renkum B.V.

Jolink

Nieuw bed bezorgd en gemonteerd

Goede service. En nette monteurs

Beste familie Jonk,
mogen wij u bij deze nog even bedanken voor uw reactie, wordt gewaardeerd, dank u wel!