Metec bv

Zeer tevreden over onze lockers. Zijn op tijd en netjes afgeleverd. De kleur is zoals op de website, in ons geval gentiaanblauw. Lockers zijn degelijk en stevig en staan mooi in onze nieuwe... Zeer tevreden over onze lockers. Zijn op tijd en netjes afgeleverd. De kleur is zoals op de website, in ons geval gentiaanblauw. Lockers zijn degelijk en stevig en staan mooi in onze nieuwe was/toiletruimte. Contact met Toine van Locker.nl was goed, hij reageert snel en geeft goed advies.

Van Slooten

Het was moeilijk om gepaste kluisjes te vinden die in de ruimte pasten, de juiste grootte hadden en voldoende in aantal. Locker.nl heeft hierin meegedacht en op alle vlakken expertise geboden. De... Het was moeilijk om gepaste kluisjes te vinden die in de ruimte pasten, de juiste grootte hadden en voldoende in aantal. Locker.nl heeft hierin meegedacht en op alle vlakken expertise geboden. De kluisjes zijn inmiddels in gebruik en er zijn alleen positieve reacties ontvangen op het gebruik en hoe het er uit ziet.

Abc restaurant Sevenum

Perfect!

PharMed Mondzorg

Zeer goed, al een paar jaar bestellen wij hier lockers voor onze praktijken.

Primco BMC

Zeer goede service, producten van goede kwaliteit. Pro actief geholpen en vlot geleverd.

GGD Zuid Limburg

Klantvriendelijk, denken met je mee en komen direct met voorstellen, aanbevelingen. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Three

Goede communicatie en nette levering. Enige puntje was dat pas nadat de bestelling was gedaan er vermeld werd dat de gekozen kleur niet meer op voorraad was.

Lasebo

Keurig netjes geleverd en door de chauffeur op de juiste plaats gezet

D&J Projects

Heel tevreden over de snelle en correcte levering.