Jan

Opletten omwille van een gebrek aan consistentie.

Opletten omwille van een gebrek aan consistentie.

Ik kocht hier eerder een binnenkussen met foam sticks vulling voor een bestaande hoes en dit binnenkussen werd geleverd met een ritssluiting. Dat liet mij toe om vulling te verwijderen of toe te voegen al naar gelang de wensen. Een binnenkussen bestellen voor een bestaande hoes is immers altijd een beetje gokken. Specificeer je net iets te dun, dan heb je een probleem en specifier je net te dik dan heb je ook een probleem. Een ritssluiting op het binnenkussen laat je toe om die vulling aan te passen naar eigen wensen. De foam sticks zelf vond ik maar niks omdat ze na verloop van tijd aan elkaar gaan kleven en je putvorming krijgt. De rits laat mij wel toe om die vulling dat uit elkaar te trekken en opnieuw wat fluffig te maken.

Recent bestelde ik een tweede binnenkussen met een iets kwalitatievere latex vulling, opnieuw voor een bestaande hoes maar met een andere maat. Ik bestelde dit kussen iets dikker en ging er, op basis van mijn eerste bestelling, vanuit dat het ook met een rits zou komen.

Ik werd door het bedrijf na het plaatsen van de bestelling via e-mail gecontacteerd met vragen over de afmetingen van de hoes en gaf daarbij de nodige informatie. Daarbij gaf ik ook aan dat ik er vanuit ging dat er een rits op het kussen zou zitten. Daar werd door het bedrijf niet ontkennend op gereageerd.

Toen ik het binnenkussen ontving zat er helemaal geen rits op, ik zit nu met een te dik en onbruikbaar kussen.

Als uitleg kreeg ik te horen dat de productie van sommige kussens uitbesteed wordt.

Dat ik op voorhand had aangegeven dat de aanwezigheid van een rits nochtans wel mijn verwachting was, werd genegeerd.

Mogelijkheden

schuur

Positief

doen wat ze beloven

Yvonne de groene

Aardige en zeker goedwillende mensen

Welwillend

C.Sterenberg-Eggens

De maten die ik had opgegeven waren correct en het materiaal is prima

Precies zoals de advertentie aangaf werd het ook geleverd

phoca waddentochten

Oké. Wel héél lang moeten wachten op de levering

kwaliteit is goed

Berbee

opsturen van samples

Bertus Jordens

Zeer goed

Ondanks dat dit voor hun een nieuw product was, ziet het er keurig netjes uit. Ik heb het nog niet in de praktijk kunnen uittesten omdat de levering van de auto waar voor het bestemd is, is... Ondanks dat dit voor hun een nieuw product was, ziet het er keurig netjes uit. Ik heb het nog niet in de praktijk kunnen uittesten omdat de levering van de auto waar voor het bestemd is, is uitgelopen.
Maar je kan dit echt wel in de aanbiedingen opnemen.

WOODING

Super gewoon

Alles en nog wat

Doe ik niet

Maatkostuum en promoten levering.

An

Kwalitatief product, maar kleuren wijken sterk af van de referentiekleuren op hun website - geven zij zelf aan als ze kleurstalen nasturen om aan te tonen dat ze de juiste kleur stof hebben... Kwalitatief product, maar kleuren wijken sterk af van de referentiekleuren op hun website - geven zij zelf aan als ze kleurstalen nasturen om aan te tonen dat ze de juiste kleur stof hebben gebruikt. Dat er verschil is of kan zijn, prima, maar het kan niet de bedoeling zijn dat de echte kleuren zo sterk afwijken, want wat heb je dan aan een referentiekleur?

prima product