Via bol.com

Ik heb een bonsai gekocht,is heel mooi,was goed verpakt en snel bezorgt
Top!!

Novi Ng

Amazing after sales service. Very friendly and responsive

Rens van der Meer

Erg goede after sales service.

Lia Bot

Zeer kundig en vriendelijk geholpen. Er is meegedacht waardoor wij uiteindelijk, na 5 staaltjes opgestuurd te hebben gekregen, fantastisch mooie en kwalitatief hele goede kussens hebben gekocht.... Zeer kundig en vriendelijk geholpen. Er is meegedacht waardoor wij uiteindelijk, na 5 staaltjes opgestuurd te hebben gekregen, fantastisch mooie en kwalitatief hele goede kussens hebben gekocht. Zelfs het kussen voor ons bankje, de laatste in deze kleur, is voor ons apart gehouden, wat een service!

Van de Sijpe Christiaan

Problemen gehad met levering parasol, gebeld naar de firma Kopu,
Problemen gehad met levering parasol, gebeld naar de firma Kopu,
kreeg een zeer vriendelijke en behulpzame dame aan de telefoon. Diezelfde dag nog hebben ze een andere verstuurd en de volgende dag mocht ik hem al ontvangen. Wat een geweldige service!!!! Bedankt hoor, hier kunnen veel firma's een voorbeeld aan nemen!!!

Jo65

Ik had twee kussens besteld,waarvan er één de volgende dag geleverd werd,maar de verkeerde kleur!Gebeld en gelijk verteld dat ik ook één kussen miste.Zeer vriendelijke dameaan de lijn,zei dat ze... Ik had twee kussens besteld,waarvan er één de volgende dag geleverd werd,maar de verkeerde kleur!Gebeld en gelijk verteld dat ik ook één kussen miste.Zeer vriendelijke dameaan de lijn,zei dat ze haar best ging doen!Nou,het was meer dan haar best doen,de volgende dag alletwee de kussens geleverd!Dat is nu echte service,petje af voor dit bedrijf.?

J f aalderink

Heb hier een kunstkerstboom gekocht. Sneeuwwitte, prachtige boom .maar waarschijnlijk zit er een stofje in . Waar ik niet tegen kan. Heb na een jaar de boom in mogen ruilen voor een andere. Dit zijn... Heb hier een kunstkerstboom gekocht. Sneeuwwitte, prachtige boom .maar waarschijnlijk zit er een stofje in . Waar ik niet tegen kan. Heb na een jaar de boom in mogen ruilen voor een andere. Dit zijn echt nette mensen. Zoals iedereen met elkaar moet om gaan. Respect. En dat aanbod. Echt top. Gr johan

NP

Via kerstbomenwinkel een kerstboom besteld, volgende dag keurig netjes in huis. De doos was licht beschadigd en toen hebben ze er netjes voordat ik de boom in huis had een kerstbomen opberg tas bij... Via kerstbomenwinkel een kerstboom besteld, volgende dag keurig netjes in huis. De doos was licht beschadigd en toen hebben ze er netjes voordat ik de boom in huis had een kerstbomen opberg tas bij gedaan. Erg vriendelijk en zeer snelle service.

R. Voorburg

Ik had een parasol met voet gekocht in augustus 2017. De Volgende dag was deze in huis. Super snel en helemaal naar wens. Helaas toen het nu mooi weerwerd en wij de parasol open draaide ging er iets... Ik had een parasol met voet gekocht in augustus 2017. De Volgende dag was deze in huis. Super snel en helemaal naar wens. Helaas toen het nu mooi weerwerd en wij de parasol open draaide ging er iets kapot . Koou gebeld en deze vroeg een foto te mailen van het defect. Dit gedaan, en binnen 5 min kregen wij antwoord dat wij de oude parasol mochten weg gooien en de volgende dag een nieuwe geleverd zouden krijgen, kosteloos. Ik vind dit echt een super service. Er zat dan nog wel garantie op de parasol, maar veel winkels nemen het niet zo nauw met garanties.. Kopu shops dus wel??

Martine

Fantastisch geadviseerd, supervriendelijk en goede service. Al mijn vragen beantwoord en uiteindelijk een ander product gekocht dan ik van plan was en daarmee superblij.