INVENTUS

Longlicious EU

Een mix van goede service en kwaliteit

Erg tevreden met de communicatie en opzet van Google AdWords. Nu hopen dat het ook wat gaat opleveren.

We werken nu een jaar samen met het Weemsel. Naast het beheren van Google AdWords hebben ze voor ons een aantal nieuwe websites + 1 webshhop gemaakt. Niet alles verliep vlekkeloos maar in goed... We werken nu een jaar samen met het Weemsel. Naast het beheren van Google AdWords hebben ze voor ons een aantal nieuwe websites + 1 webshhop gemaakt. Niet alles verliep vlekkeloos maar in goed overleg hebben we toch een mooi eindresultaat behaald.

De jongens van het Weemsel voorzien me altijd van uitstekend advies!

Movehs

Het Weemsel verzorgt voor ons de online marketing . We zijn erg tevreden over de service die we krijgen.

André de la Porte

Het Weemsel ondersteunt ons prima met het beheren en optimaliseren van onze AdWords Campagnes. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Deskundig advies en snelle service. Kortom een... Het Weemsel ondersteunt ons prima met het beheren en optimaliseren van onze AdWords Campagnes. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Deskundig advies en snelle service. Kortom een betrouwbare partner!

Haardencentrum Hoevelaken

Sinds 2013 maakt Haardencentrum Hoevelaken, naar tevredenheid gebruik van de diensten van Het Weemsel. Wij zijn door mond op mond reclame bij Het Weemsel terecht gekomen, er werd gezegd dit is een... Sinds 2013 maakt Haardencentrum Hoevelaken, naar tevredenheid gebruik van de diensten van Het Weemsel. Wij zijn door mond op mond reclame bij Het Weemsel terecht gekomen, er werd gezegd dit is een betrouwbare partner, waar je van op aan kunt. En niets is minder waar, na anderhalf jaar zijn wij, Haardencentrum Hoevelaken nog steeds zeer tevreden.

Prokx Payroll Professionals

Zichtbaar, stijgende resultaten sinds onze samenwerking met Het Weemsel. Door de prettige wijze van samenwerken en communiceren ontvangen o.a. meer gerichte leads waar we mee aan de slag kunnen.

Dynamic Fireworks

Het Weemsel helped us to double our number of visitors. Our sales also went up! They're always available for questions, great service

Evers Agro

Het Weemsel staat altijd voor ons klaar, ook wanneer dit maatwerk betreft. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe website. Uitstekende service.