INVENTUS

Van Loon Reclame & Piepschuim

Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. Kwaliteit boven kwantiteit. Zoekresultaten en rankings van onze website... Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. Kwaliteit boven kwantiteit. Zoekresultaten en rankings van onze website zijn bijzonder goed te noemen en dat zelfs met besparing op de kosten. Duidelijke communicatie, vaste aanspreekpunten en een no-nonsense werkwijze. Daarnaast elke maand duidelijk gespecificeerd welke werkzaamheden verricht zijn en welke resultaten daarmee zijn behaald.

Intven Traprenovatie

Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door Inventus. Wij zijn hier zeer tevreden over. Het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie... Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door Inventus. Wij zijn hier zeer tevreden over. Het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie verloopt prettig.

Jan

Directe en duidelijke lijnen. Goede communicatie en zoals ze zelf aangeven: meetbaar meer resultaat!
Ik ben dan ook zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over INVENTUS/het Weemsel . Supergoede service. Na veel slechte ervaringen bij andere bedrijven heeft het Weemsel onze reclame heel goed opgepakt ,we hebben een verdubbeling van... Ik ben zeer tevreden over INVENTUS/het Weemsel . Supergoede service. Na veel slechte ervaringen bij andere bedrijven heeft het Weemsel onze reclame heel goed opgepakt ,we hebben een verdubbeling van onze offerte aanvragen en het klikbedrag ver naar beneden gebracht. Bedankt,ik ben zeer tevreden.

Magic Circle Trampolines

Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. Telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! Wij zijn... Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. Telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! Wij zijn zeer tevreden en kunnen hun zeker aanbevelen!

AutoInkoopSpecialist.nl

Zeer prettige ervaring met het Weemsel.
Uitstekende service en kwaliteit. Afspraken worden nageleefd, intensief contact en het belangrijkste een zichtbare stijgende lijn qua klanten.

Ik ben met mijn onderneming flink gestegen in de organische resultaten dankzij het Weemsel. Ook zijn de kosten in AdWords aanzienlijk verlaagt en behalen wij veel betere resultaten online.

Hodam Handelsonderneming

Top service en persoonlijke benadering.

Top bedrijf, ze snappen wat je wilt als internetondernemer.

Het Weemsel heeft ervoor gezorgd dat onze online sales een heel stuk zijn gestegen. Daarnaast worden we ook een stuk beter gevonden in Google! Top bedrijf met verstand van zaken!