INVENTUS

Rens

Echte specialisten met kennis van de markt van mijn bedrijf. Website laten optimaliseren en wordt nu op Google beter gevonden dankzij Inventus.

Joris

Duidelijke communicatie, vakmensen waar iedereen je verder kan helpen.
Dankzij de nieuwe website en inrichting van Adwords zijn we meer gaan verkopen!

De Horlogebanden Specialist

Duidelijke communicatie, altijd snel antwoord op onze vragen. Onze adwords campagnes en website hebben al verschillende updates gehad en iedere keer zien we weer resultaat! voor ons een goede en... Duidelijke communicatie, altijd snel antwoord op onze vragen. Onze adwords campagnes en website hebben al verschillende updates gehad en iedere keer zien we weer resultaat! voor ons een goede en betrouwbare partner.

lensen Partners BV

Nuchtere vakmensen die hun verantwoordelijkheden serieus nemen.
We werken intensief samen en dat bevalt goed.

Leesland BV

Een uitstekende dienstverlening, en vooral snelle reacties en oplossingen.

Mark Mulder / Jonge Poerink Conveyors

Inventus Online heeft ons geholpen tijdens het vernieuwen van onze website. Vanaf het begin hebben we goede tips gekregen op SEO-gebied. Daarna hebben we gezamenlijk onze Adwords aangepakt. Dankzij... Inventus Online heeft ons geholpen tijdens het vernieuwen van onze website. Vanaf het begin hebben we goede tips gekregen op SEO-gebied. Daarna hebben we gezamenlijk onze Adwords aangepakt. Dankzij hun tips en ondersteuning zijn onze online prestaties sterk toegenomen.
Het contact verloopt prima en snel indien nodig. Wij, als Jonge Poerink Conveyors zijnde, hebben dus prima ervaringen met Inventus Online.

Corelle Coaching

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Inventus. Prettige en vriendelijke ondersteuning, zeer professioneel en vakkundig. De communicatie verloopt vlekkeloos met duidelijke uitleg. Aanrader!

Verstand van zaken en een zeer goede dienstverlening.

Leveren goed en professioneel werk.

Kwekerij Top & Top

Snelle service, behulpzaam en er wordt goed meegedacht. Zeer tevreden. .