INVENTUS

INVENTUS Ook benieuwd naar feedback over de webshop INVENTUS? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company61
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen INVENTUS met 9.5/10. Gebaseerd op 61 ervaringen.

De Horlogebanden Specialist
De Horlogebanden Specialist

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke communicatie, altijd snel antwoord op onze vragen. onze adwords campagnes en website hebben al verschillende updates gehad en iedere keer zien we weer resultaat! voor ons een goede en betrouwbare partner.

lensen Partners BV
Goed (8/10)
lensen Partners BV
Score voor INVENTUS:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nuchtere vakmensen die hun verantwoordelijkheden serieus nemen. .
we werken intensief samen en dat bevalt goed.

Leesland BV
Leesland BV

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een uitstekende dienstverlening, en vooral snelle reacties en oplossingen.

Mark Mulder / Jonge Poerink Conveyors

Inventus online heeft ons geholpen tijdens het vernieuwen van onze website. vanaf het begin hebben we goede tips gekregen op seo-gebied. daarna hebben we gezamenlijk onze adwords aangepakt. dankzij hun tips en ondersteuning zijn onze online prestaties sterk toegenomen..
het contact verloopt prima en snel indien nodig. wij, als jonge poerink conveyors zijnde, hebben dus prima ervaringen met inventus online.

Corelle Coaching

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van inventus. prettige en vriendelijke ondersteuning, zeer professioneel en vakkundig. de communicatie verloopt vlekkeloos met duidelijke uitleg. aanrader!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Verstand van zaken en een zeer goede dienstverlening.

Goed (8/10)

Misschien iets beter doelgericht (direct op meer omzet) sturen.

Score voor INVENTUS:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leveren goed en professioneel werk.

Kwekerij Top & Top
Kwekerij Top & Top
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, behulpzaam en er wordt goed meegedacht. zeer tevreden. .

Van Loon Reclame & Piepschuim

Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. kwaliteit boven kwantiteit. zoekresultaten en rankings van onze website zijn bijzonder goed te noemen en dat zelfs met besparing op de kosten. duidelijke communicatie, vaste aanspreekpunten en een no-nonsense werkwijze. daarnaast elke maand duidelijk gespecificeerd welke werkzaamheden verricht zijn en welke resultaten daarmee zijn behaald.

Intven Traprenovatie

Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door inventus. wij zijn hier zeer tevreden over. het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie verloopt prettig.

Bedrijfsinformatie

Uw online marketing vele malen effectiever! Inventus is een online marketing bureau met aantoonbare resultaten. Bekijk onze business cases!
Adres
Demmersweg 86