INVENTUS

INVENTUS Ook benieuwd naar feedback over de webshop INVENTUS? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company57
9.5/10
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen INVENTUS met 9.5/10. Gebaseerd op 57 ervaringen.

Corelle Coaching

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van inventus. prettige en vriendelijke ondersteuning, zeer professioneel en vakkundig. de communicatie verloopt vlekkeloos met duidelijke uitleg. aanrader!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Verstand van zaken en een zeer goede dienstverlening.

INVENTUS 1 beoordeling

Misschien iets beter doelgericht (direct op meer omzet) sturen.

Score voor INVENTUS:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leveren goed en professioneel werk.

Kwekerij Top & Top
Kwekerij Top & Top
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, behulpzaam en er wordt goed meegedacht. zeer tevreden. .

Van Loon Reclame & Piepschuim

Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. kwaliteit boven kwantiteit. zoekresultaten en rankings van onze website zijn bijzonder goed te noemen en dat zelfs met besparing op de kosten. duidelijke communicatie, vaste aanspreekpunten en een no-nonsense werkwijze. daarnaast elke maand duidelijk gespecificeerd welke werkzaamheden verricht zijn en welke resultaten daarmee zijn behaald.

Intven Traprenovatie

Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door inventus. wij zijn hier zeer tevreden over. het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie verloopt prettig.

Jan

Directe en duidelijke lijnen. goede communicatie en zoals ze zelf aangeven: meetbaar meer resultaat!.
ik ben dan ook zeer tevreden.

Uitstekend

Tip: Huur eens een limousine bij Vallei-limousines voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden over inventus/het weemsel . supergoede service. na veel slechte ervaringen bij andere bedrijven heeft het weemsel onze reclame heel goed opgepakt ,we hebben een verdubbeling van onze offerte aanvragen en het klikbedrag ver naar beneden gebracht. bedankt,ik ben zeer tevreden.

Magic Circle Trampolines

Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! wij zijn zeer tevreden en kunnen hun zeker aanbevelen!.

AutoInkoopSpecialist.nl

Zeer prettige ervaring met het weemsel. .
uitstekende service en kwaliteit. afspraken worden nageleefd, intensief contact en het belangrijkste een zichtbare stijgende lijn qua klanten.

Bedrijfsinformatie

Uw online marketing vele malen effectiever! Inventus is een online marketing bureau met aantoonbare resultaten. Bekijk onze business cases!
Adres
Demmersweg 86