Connectium BV

Al onze online en offline reclame-uitingen worden geregeld door Gijs. Dit naar volle tevredenheid. Super samenwerking.

Ebbers Timmerwerken

Gijs heeft voor mijn bedrijf een nieuw logo ontworpen en reclamemateriaal aangeleverd. Hij heeft tevens mijn busbelettering geregeld. Het fijne bij Gijs is dat je je wensen aangeeft en het... Gijs heeft voor mijn bedrijf een nieuw logo ontworpen en reclamemateriaal aangeleverd. Hij heeft tevens mijn busbelettering geregeld. Het fijne bij Gijs is dat je je wensen aangeeft en het vervolgens compleet en perfect verzorgd wordt.

Autobedrijf Otto Voortman

Het media bedrijf dat uitstekend meedenkt, aanvoelt en uitvoert wat een klant voor ogen heeft. Nodig Gijs uit voor een gesprek, en je begrijpt waarom wij klant zijn geworden en blijven!

Taxi Baan Rijssen BV

Altijd fantastisch werk! Ook erg prettig als er heel snel iets geregeld moet worden. Het is klaar als het klaar moet zijn!

Niek - Markant Internet

Fijne partner om mee samen te werken

EYEWORLD®

Gijs heeft mij zeer goed geholpen met het ontwerpen van een logo, visitekaartjes en nu ook de brochure. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat Gijs aan een half woord genoeg heeft om mijn... Gijs heeft mij zeer goed geholpen met het ontwerpen van een logo, visitekaartjes en nu ook de brochure. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat Gijs aan een half woord genoeg heeft om mijn bedrijf visueel te vertalen. Tevens is Gijs zeer vlot en professioneel in zijn werkwijze, een echte vakman met oog voor detail. Ik kan Gijs iedereen adviseren die zijn of haar bedrijf naar een hoger level wil tillen.

Lille Hus - Corina Voortman

Goed advies over materiaal en kwalitatief goed!

Agteresch voegwerken

Heel goed fijne ervaring ermee

Reparo

Visualiseert je ideeën op een professionele en creatieve manier.

Opleidings Centrum Twente

Identiteit Media host onze site en heeft recent onze site van een make-over voorzien waarbij vormgeving en nieuwe functionaliteiten, naar volle tevredenheid, zijn toegepast.