Voldoet het product aan uw verwachtingen?

Tilly Hage

Servicegericht. Vriendelijk. Belt terug. Redelijke prijs.

Sterke punten en/of tips

Loste probleempje snel op.

Dekkers

Fantastische service, snel t pakje ontvangen

Sterke punten en/of tips

Lossen probleem naar alle tevredenheid op Handdoeken van prima kwaliteit.

Mieke Kooijman

Perfecte en persoonlijke service

Persoonlijke service

G Van leeuwen

Ervaring kan pas na Sinterklaas is een cadeau. Maar de ervaring met het bedrijf. Is geweldig. Ik kwam er niet uit. Maar een telefoontje, waar direct reactie opkwam. Ook de tweede keer. Ervaring kan pas na Sinterklaas is een cadeau. Maar de ervaring met het bedrijf. Is geweldig. Ik kwam er niet uit. Maar een telefoontje, waar direct reactie opkwam. Ook de tweede keer.
Geweldig. Ik raad iedereen aan om hier de handdoeken te bestellen.

Sterke punten en/of tips

De service zo verder is perfect

Luc Tack

1ste Foute bestelling omdat de maat per handdoek niet duidelijk aangeduid was waardoor ik een 2de bestelling moest plaatsen voor onze 8 kleinkinderen.
De tekst is te groot, spijtig dat u de...
De tekst is te groot, spijtig dat u de grootte bij het lettertype niet aangegeven hebt.

Meer uitleg nodig

Reactie Handdoek.nl:

Beste meneer Tack,
Beste meneer Tack,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u in 1e instantie handdoeken met borduring heeft besteld. in de omschrijving staat duidelijk vermeld "De handdoek is 50x100 cm.". daarna heeft u een 2e bestelling gedaan van badlakens en daar staat in de omschrijving * De borduring komt onderaan het badlaken in het midden gecentreerd op 23-27 cm. Hoe langer de naam hoe minder hoog de letters. U kunt contact met ons opnemen omdat we graag willen dat onze klanten tevreden zijn. Mogelijk kunnen we nog iets voor u betekenen 😊.

Thea Rijkers

Kei mooi

Hele leuke letters.

Marlies Van Holle

1 kleur was niet aanwezig. Jullie hebben gebeld en gemaild om me te kunnen bereiken die dag om van kleur te wisselen zodat het toch nog op de post kon die dag

Snelle service

Sylvia Arga

Zeer positief

Sterke punten en/of tips

Luistert heel goed naar de klant en probleem wordt gelijk opgelost

Carmen van Wanrooij

Mijn ervaring is positief. Ik vind het heel handig als je de mogelijkheid krijgt om even telefonisch iets te overleggen. Ik had een vraag over de kleur van het borduursel en ik werd zeer vriendelijk... Mijn ervaring is positief. Ik vind het heel handig als je de mogelijkheid krijgt om even telefonisch iets te overleggen. Ik had een vraag over de kleur van het borduursel en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Sterke punten en/of tips

De handdoeken werden heel snel geleverd en dat kwam goed uit!

Tini

Goede service

Sterke punten en/of tips

Telefonisch overleg, nadat een product niet meer op voorraad was.