Informatie op de website / Advies in de showroom

Sven

Prachtige gashaard geleverd met bijpassend haardplateau.

Verkoopadviseur begreep precies wat onze wensen waren.

Ernst Versteegen (particuliere)

Snelle en betrouwbare afhandeling van bestelde spullen en super fijne communiceren met klantenservice. Voorgaande alles belangrijker dan de prijs en die viel ook erg mee - dank allemaal

Communicatie

HERJO DEKKER

Door eigen schuld de afstandsbediening laten vallen van onze british fires electrische kachel. Verzekering doet niets, dus contact gezocht met de Haardenexpert in Rijssen waar we kachel hebben... Door eigen schuld de afstandsbediening laten vallen van onze british fires electrische kachel. Verzekering doet niets, dus contact gezocht met de Haardenexpert in Rijssen waar we kachel hebben besteld of ik een nieuwe afstandsbediening kon bestellen en hoe duur dit zou zijn omdat display stuk was door de val. Haardenexpert ging contact opnemen met british fires en kwamen er op terug. Duurde maar even en we kregen een nieuwe afstandsbediening en hoefde daar niet voor te betalen, uit coulance zo werd gezegd. Nou dat vind ik een reactie waard, top geregeld.

Top service en deskundig personeel

Prive

Kom voor ruitenreiniger en krijg een geweldige Blackfriday verrassing, krijg de fles gratis mee. Wat een service, Super!!

Service

Merle

Super! Gemakkelijk snel en vriendelijk.

Lekker gemakkelijk via de whatsapp.

Wim en Lisette Naaktgeboren

Fijn , vriendelijk en goed contact via telefoon en mail.
Goede snelle service en levering , goed advies!
Bedankt Yorick.

Advies, klant vriendelijk, service en levering

Marjan vd wal

Heb een Altech Vision gekocht had hiervoor ook een speksteen kachel 37 jaar gehad nu aan vervanging toe.
Hoop van deze kachel net zoveel stookplezier te hebben.
Het zijn geweldige kachels...
Hoop van deze kachel net zoveel stookplezier te hebben.
Het zijn geweldige kachels die hun warmte heel lang vasthouden.
Heb er wel lang op moeten wachten,en toen hij geleverd werd,was hij in de verkeerde kleur .
Alles was al geregeld om de kachel zelf in huis te plaatsen en afspraak met de monteur stond ook al vast.
Na wat belletjes de juiste kleur toch nog op tijd geleverd.
De kachel is vakkundig en zeer netjes aangesloten door monteur Simon.

Gelukkig was mijn kachel op voorraad

Plaggenborg

Heel goed ik heb het filmpje gezien
Het is duidelijk Bedankt hier voor

Klanten vriendelijk

Familie Roos

Aanrader, luisteren en leveren kwaliteit!
Aanrader, luisteren en leveren kwaliteit!
Alles van het begin tot het eind zeer goed opgepakt. Na maanden van zoeken en met diverse bedrijven contact gehad. Iedere keer hadden wij daar geen goed gevoel bij. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij de Haardenexpert. Daar hadden wij contact met de heer ErnstJan Leijendekker. Hij heeft met ons meegedacht en kwam ook met ideeën. Wij waren al meteen enthousiast en ook de uitgebreide offerte en 2d tekening was precies wat wij wilden. Alles werd besteld en na 2 maanden wachten is vorige week onze prachtige meubel met Dimplex elektrische haard geplaatst door Houthuyzen Haarden uit Hoofddorp. Thomas en zijn collega werken keurig en hebben humor! Wij zijn echt zeer tevreden met alles. Het ziet er precies zo uit als wij in gedachten hadden. Ook de after sales van de Haardenexpert heeft het goed opgepakt en de glazen scherm met kras is meteen opnieuw besteld en zeer snel geleverd.
Wil je ook een mooie meubel met een elektrische haard, neem dan contact op met Haardenexpert en voor het plaatsen met Houthuyzen haarden!

Luisteren goed, geven goed advies en keveren kwaliteit!

Petra Van Engelen

Super, meedenkend, meehelpend en fijn contact

Bieden van hulp, en samen zoeken naar beste haard