eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

Schouten

Goede partij om mee samen te werken.

Beschrijf hier je ervaring

e-Results denkt op een constructieve wijze met ons mee en heeft kennis van zaken. Hierbij geven ze praktische tips en verbeterpunten. Daarnaast ontvangen wij ook gedegen feedback op de door ons... e-Results denkt op een constructieve wijze met ons mee en heeft kennis van zaken. Hierbij geven ze praktische tips en verbeterpunten. Daarnaast ontvangen wij ook gedegen feedback op de door ons geschreven stukken tekst en blogs. We hebben één vast contactpersoon wat prettig werkt.

Machinefabriek L. Straatman B.V.

DUIDELIJK | NO NONSENSE | DESKUNDIG

Beschrijf hier je ervaring

Wij zijn erg tevreden over de duidelijke rapportage en terugkoppeling van de gestelde doelen, alsmede de formulering en onderbouwing over de benodigde actiepunten om gestelde doelen te halen. De... Wij zijn erg tevreden over de duidelijke rapportage en terugkoppeling van de gestelde doelen, alsmede de formulering en onderbouwing over de benodigde actiepunten om gestelde doelen te halen. De medewerkers van E-Results stralen vertrouwen uit en beschikken duidelijk over de deskundigheid om onze website naar een hoger plan te tillen. Wij bevelen E-results van harte aan!

Steunouder Nederland

Heldere en betrokken aanpak van eResults!

Beschrijf hier je ervaring

eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen... eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen die je als klant niet ziet.

Van Noordenne Accountants

EResults: een partij die haar afspraken nakomt en snel weet te schakelen.

Beschrijf hier je ervaring

De adviseur van eResults weten waar ze over praten en zijn de op hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Ze staan je bij met raad en daad en houden zich aan de afgesproken planning.

MM

Snel schakelen met een bedrijf wat kennis van zaken heeft.

Beschrijf hier je ervaring

eResults is een partner waarmee MM haar klanten helpt om ontwikkelde website nog beter te optimaliseren. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden... eResults is een partner waarmee MM haar klanten helpt om ontwikkelde website nog beter te optimaliseren. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden onze klanten op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

PC Partners - Maurice Kouws

Top partij die kwaliteit levert en alle afspraken altijd nakomt.

Beschrijf hier je ervaring

eResults realiseert voor al mijn klanten die hier behoefte aan hebben een nieuwe website. Het advies is altijd super, mijn klanten zijn stuk voor stuk erg tevreden over het resultaat na oplevering.... eResults realiseert voor al mijn klanten die hier behoefte aan hebben een nieuwe website. Het advies is altijd super, mijn klanten zijn stuk voor stuk erg tevreden over het resultaat na oplevering. Deadlines worden moeiteloos gehaald en afspraken worden altijd nagekomen wat ik persoonlijk erg belangrijk vindt. Ik zet mijn klanten met een gerust hart aan tafel bij Pier en zijn top team!

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review! De prettige samenwerking is geheel wederzijds, we gaan graag nog lang zo door!

Bekend bij de redactie

EResults, resultaat door de persoonlijke benadering

Beschrijf hier je ervaring

Luisteren goed, zijn prettig in de omgang en doen hun uiterste best om het jou als klant naar de zin te maken. Gaan voor het beoogde resultaat. Opvallend hoe snel zij zich kunnen in inleven in voor... Luisteren goed, zijn prettig in de omgang en doen hun uiterste best om het jou als klant naar de zin te maken. Gaan voor het beoogde resultaat. Opvallend hoe snel zij zich kunnen in inleven in voor hun vreemde materie. Ik merk dat zij de extra stap zetten. Zij voelen zich verantwoordelijk voor het resultaat. En dat maakt samenwerken heel prettig! Top!

Reactie eResults:

Dank voor de positieve review! We werken met bijzonder veel plezier aan het optimaliseren van jullie online resultaten en hopen dit nog lang te doen!

Alulox Oppervlaktetechniek BV

Eresults, dé oplossing voor uw website

Beschrijf hier je ervaring

De mensen zijn betrouwbaar en eerlijk. Leveren een zeer gelikte website af en weten wat ze doen.
De resultaten worden geregeld besproken en doelstellingen worden ruim behaald.

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review. We blijven ons graag inzetten op jullie doelstellingen te blijven behalen!

Artiflex B.V.

Migratie website naar eResults

Beschrijf hier je ervaring

eResults heeft ons vanaf het begin meegenomen in het proces en constant goede communicatie afgegeven. Alle wijzigingen gaan in goed overleg en met de juiste testperiode, voordat dit ook... eResults heeft ons vanaf het begin meegenomen in het proces en constant goede communicatie afgegeven. Alle wijzigingen gaan in goed overleg en met de juiste testperiode, voordat dit ook daadwerkelijk live gaat. De benadering straalt professionaliteit en vertrouwen uit. Top!

Reactie eResults:

Erg fijn om te horen dat jullie de migratie zo hebben ervaren. We zijn inmiddels volop bezig met het vervolgproces en zullen er alles aan doen jullie positieve ervaring met ons te continueren (en... Erg fijn om te horen dat jullie de migratie zo hebben ervaren. We zijn inmiddels volop bezig met het vervolgproces en zullen er alles aan doen jullie positieve ervaring met ons te continueren (en wellicht nog een beetje verder te versterken :-)).

TransConnect BV

TransConnect BV Website

www.trans-connect.nl

Beschrijf hier je ervaring

E Results heeft ons verder geholpen in de ontwikkeling en begeleiding van onze website en software pakket. Wij zijn zeer tevreden met het product en de service tot nu toe! Wij raden een ieder aan om... E Results heeft ons verder geholpen in de ontwikkeling en begeleiding van onze website en software pakket. Wij zijn zeer tevreden met het product en de service tot nu toe! Wij raden een ieder aan om is vrijblijvend contact op te nemen met deze partij

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review, erg prettig om te horen!