eResults

eResults Ook benieuwd naar feedback over de webshop eResults? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company38
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen eResults met 9.4/10. Gebaseerd op 38 ervaringen.
Communicatie
Advies
Deskundigheid
Nazorg

Ramon Tafels
Ramon Tafels

Beschrijf hier uw ervaring

eResults stelde voor onze nieuwe website echte doelstellingen. Normaal stel je dit soort dingen en kijkt er uiteindelijk niemand meer naar maar niet Pier en zijn team. Met een handige scorecard werd duidelijk inzichtelijk gemaakt hoe doelstellingen niet alleen gesteld werden maar ook behaald werden.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment. Wij vonden het leuk om met jullie te werken. En het is altijd super als doelen worden behaald. Daar gaan we voor!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Doelstellingen worden ook echt behaald.

Beschrijf hier uw ervaring

lekker recht toe/ recht aan

kein geloel fussball spielen!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment!

Goede service!.

Elka Air
Elka Air

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze ideeën goed over zouden komen op de site.

Reactie eResults:

Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat!

Website.

Beschrijf hier uw ervaring

Denken goed mee met de wensen van de klant, geven waar nodig is goede tips.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We hebben met veel plezier voor jullie gewerkt!

Zeer goed!.

deNotarissen Vianen
deNotarissen Vianen

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundigheid staat voorop. Wij werken al enkele jaren samen met eResults

Het was even zoeken naar de juiste balans tussen degene die voor ons kantoor de zoekmachineoptimalisatie verzorgt en de taken van eResults bij het maken van de nieuwe site, maar daar zijn we goed uitgekomen.

Reactie eResults:

We werken al jaren met plezier aan jullie project en vinden het zodoende leuk dat jullie dit jaar weer voor ons hebben gekozen bij de websitevernieuwing!

Website.

Schakels in de zorg
Schakels in de zorg

makkelijk benaderbaar, laagdrempelig, vriendelijk

nee

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het compliment.

Zeer tevreden klant.

SamSam collectief
SamSam collectief

Beschrijf hier uw ervaring

Via een andere aanbeveling zijn wij bij E-results terecht gekomen. Wat ons direct aansprak was de laagdrempelige, no-nonsense manier van communiceren. Onze wensen werden omgezet in een mooie duidelijke website met een verfrissend design. Afspraken worden nagekomen en elke meeting worden we weer gevoed met nieuwe ideeën.

Reactie eResults:

Wij vinden jullie initiatief leuk om aan te werken en het is daarom erg leuk om te lezen dat het vanuit jullie ook goed bevalt!

Afspraken worden nagekomen.

Advisie
Advisie

Beschrijf hier uw ervaring

De sterke punten van eResults zit zeker in de deskundigheid en de begeleiding tot aan implementatie. De issues die we vonden tijdens de testfase zijn goed opgelost.

Het proactief communiceren tijdens de testfase kan wel iets beter en dat geldt ook voor de nazorg na implementatie.

Reactie eResults:

Allereerst bedankt voor het compliment, leuk om te lezen! Daarnaast bedankt voor de feedback, we zijn druk bezig dit gedeelte te verbeteren.

Advisie nieuwe website.

LeadExpress
LeadExpress

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke club mensen en erg prettig in de omgang. De persoonlijke benadering onderscheidt Eresults van menig ander Online Marketing Bedrijf. Wij werken naar volle tevredenheid als partner samen met Eresults.

Reactie eResults:

Leuk om te lezen, wij zijn ook zeer tevreden over ons partnerschap.

Collin Crowdfund
Collin Crowdfund

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eResults mogen ervaren als samenwerkingspartner, waarbij ik samen met hen de eigen crowdfundingcampagne heb vormgegeven. Mij viel het op dat eResults zeer professioneel handelt, met als belangrijk uitgangspunt een heldere en to-the-point communicatie. Bij vragen was er altijd op zeer korte termijn een reactie en toelichting.

Reactie eResults:

Wij vinden de samenwerking ook zeer prettig en de resultaten boven verwachting!

Professioneel en duidelijk.

Bedrijfsinformatie

eResults helpt bedrijven om meer resultaat uit het internet te halen. Hun klanten hebben één ding met elkaar gemeen: de behoefte om online te groeien en inzicht te krijgen in de opbrengsten daarvan. Met een middelgroot team is alle kennis in huis om een breed scala aan online diensten in eigen huis uit te voeren. En last but not least: om op een transparante manier alle resultaten meetbaar te maken.
Adres
Rijnzathe 4