Isabelle de gooijer

Super ervaring!

Christine Govers

Wekelijkse bestelling voor diverse relaties in het hele land

Daniëlle van den Boom

Het pakketje werd 2 dagen te laat bezorgd. Op uw site geeft u aan dat bestellen voor een bepaald tijdstip de volgende dag bezorgd wordt. Dit was al geen optie in de beschikbare data. Zou een dag... Het pakketje werd 2 dagen te laat bezorgd. Op uw site geeft u aan dat bestellen voor een bepaald tijdstip de volgende dag bezorgd wordt. Dit was al geen optie in de beschikbare data. Zou een dag later worden. De bezorging was nog een dag later na geplande datum. Volgens de ontvanger was het doosje platgedrukt, dat was jammer.

J. Govers

Belabberd, onder maats

Alpitec / Petzl

Voor een internationale meeting wilde ik graag een typisch Nederlands presentje overhandigen, dus stroopwafels :-).
+ Het blik ziet er prima uit.
+ Snelle service.
- De sticker op...
+ Het blik ziet er prima uit.
+ Snelle service.
- De sticker op het blik was écht een teleurstelling. Ziet er goedkoop uit en het doet afbreuk aan het presentje.
- Als Nederlander ben ik (natuurlijk) ervaringsdeskundige als het om stroopwafels gaat. Persoonlijk vond ik ze matig smaken.

Conclusie: Prijstechnisch een aantrekkelijke keuze, maar de uitvoering is ondermaats.

Hans van Groen

Nergens op reageren. Zijn telefonisch niet bereikbaar en chat is alleen voor een bericht achter te laten. Bestelling is al dagen onderweg.

A,M Fransen

Netjes en voldoet aan onze wensen