johnny

jan

Eerlijke mensen

9 op 10

Victoire Castadot

Very good experience, good communication 👍

Good communication !

Arjen W.

Na het bestellen van sokken en schoenen werd ik door BD Store gemaild dat de schoenen in mijn maat niet op voorraad waren. De vraag was of de sokkken even konden wachten of meteen verzonden moesten... Na het bestellen van sokken en schoenen werd ik door BD Store gemaild dat de schoenen in mijn maat niet op voorraad waren. De vraag was of de sokkken even konden wachten of meteen verzonden moesten worden. Dat kon van mij wel even wachten. Een paar dagen later werd ik gebeld dat de schoenen pas over een 5 maanden leverbaar zijn. Een alternatief voor de schoenen werd voorgesteld. Fotos' van de schoenen werden verzonden per Whatsapp. Tevens de toezegging dat als ik de schoenen uiteindelijk niet wil, de verzendkosten voor BD Store zijn. Tevens tips gekregen om op te letten bij het passen. De schoenen blijken een prima alternatief en als extraatje zat er een zakje voetwol (tegen of bij blaren) bij. Prima service, prima communicatie!

Communicatie en advies

HtW

Goede ervaring

Goedkoop met goede producten

Stefan

Ik heb een plezierige ervaring met dit bedrijf gehad. De webshop was duidelijk en je wordt niet overspoeld met een overdadig aanbod. Het bestelproces was duidelijk en verliep probleemloos. De... Ik heb een plezierige ervaring met dit bedrijf gehad. De webshop was duidelijk en je wordt niet overspoeld met een overdadig aanbod. Het bestelproces was duidelijk en verliep probleemloos. De levering duurde wel iets langer door een voorraadprobleempje, maar daar had ik geen moeite mee.

Het aanbod van het bedrijf heb ik als sterk punt ervaren. Een aantrekkelijke mix van workwear en outdoor.

van Heteren

Dit is mijn eerste aankoop.

De prijs was aantrekkelijk.

M.Bokhout

Makkelijke site, snelle bezorging, goede communicatie

Jasper Bierman

Prettige en duidelijke webshop

Mooie prijzen, goede service

Peb

Snelle levering van het artikel voor een goeie prijs