N. Smits van Oyen

Heel tevreden

Zijn elke dag op tijd, en komen alle afspraken na

Alwin en Maureen

Na een aantal bedrijven benaderd te hebben voor de bouw van ons zwembad, hebben we uiteindelijk gekozen voor Zwembadbouwer.nl. We zijn erg blij met het resultaat, en zo ook met de gang daar naartoe.... Na een aantal bedrijven benaderd te hebben voor de bouw van ons zwembad, hebben we uiteindelijk gekozen voor Zwembadbouwer.nl. We zijn erg blij met het resultaat, en zo ook met de gang daar naartoe. Het proces van begin tot eind is zoals je het wil;
De offerte is duidelijk en hebben in tegenstelling tot sommige collega-bedrijven geen verrassingen.
Een groot voordeel van zwembadbouwer.nl vind ik dat het een kleinschalig bedrijf is met ladingen ervaring en de beste kwaliteit-producten op de markt.
Er wordt nauw samengewerkt met bekende partijen waardoor je jouw project van begin tot eind kunt laten realiseren.
De nazorg is uitstekend.
Je krijgt een account voor de online omgeving van Zwembadbouwer.nl waarin je van alles kunt vinden: een kennisbank met instructiefilmpjes / onderhoudsprodukten, accessoires, onderdelen, robots, toebehoren / serviceaanvraag indienen.

De adviseur waar je in het begin mee aan tafel zit, staat zélf later met zijn werkschoenen in de klei van je tuin. Een jonge, maar zeer ervaren (vanaf 2000) rot in het vak. Samen met Samantha, John... De adviseur waar je in het begin mee aan tafel zit, staat zélf later met zijn werkschoenen in de klei van je tuin. Een jonge, maar zeer ervaren (vanaf 2000) rot in het vak. Samen met Samantha, John en een aantal nauw samenwerkende partijen zorgen zij ervoor dat de lijntjes kort blijven en het duidelijk is waar je aan toe bent.

Familie Horvath/Kaemingk

Heel positief! Vakmanschap en snel!

Denken met je mee.
Afgeleverd werk ziet er keurig uit.
Goede communicatie.

Fam. B. En M. H.

Zwembadbouwer heeft bij ons een zwembad geplaatst, geheel naar onze wens.
Wat we als prettig hebben ervaren is dat er gedacht wordt in oplossingen, korte lijntjes, en goede uitleg.
Mem...
Zwembadbouwer heeft bij ons een zwembad geplaatst, geheel naar onze wens.
Mem blijft kijken waar er voor de klant winst te halen valt…in gebruikersgemak, goede service dus!
Wij ervaren een fijn contact met dit bedrijf.

Communicatie , begeleiden van proces, prettig in de omgang.
Materialen van hoge kwaliteit.

Busscher

Bij onze tuinrenovatie ook een zwembad van 8,5 x 4.00 meter laten aanleggen door Zwembadbouwer.

Vakkundig en goed advies, er wordt meegedacht met de mogelijkheden die de klant heeft.

Freek

Na een uitgebreid vooronderzoek hebben wij gekozen voor een city+ zwembad van LPW. Via LPW België zijn wij uitgekomen bij de zwembadbouwer.nl.
Mark heeft een grote vakkennis en is praktisch...
Mark heeft een grote vakkennis en is praktisch ingesteld. Alles is goed verlopen volgens planning. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat en genieten nu van een prachtig zwembad!

Vriendelijk
Vakkennis
Praktisch ingesteld

Odijk Weesp

Aantal weken terug is ons city+ zwembad opgeleverd. Wij zijn er zeer blij mee . Zwembadbouwer Mark is uiterst vakbekwaam, heeft een no nonsense mentaliteit, komt zijn afspraken na en is zeer service... Aantal weken terug is ons city+ zwembad opgeleverd. Wij zijn er zeer blij mee . Zwembadbouwer Mark is uiterst vakbekwaam, heeft een no nonsense mentaliteit, komt zijn afspraken na en is zeer service gericht.

transparante communicatie, afspraken nakomen, kwaliteit werk en materiaal, prettig in omgang, geen verrassingen achteraf, nazorg.

Fam Kroon

Prachtig zwembad opgeleverd!

Zeer professioneel (incl aan- en afvoeren materieel over het dak van het huis). Goede samenwerking met onderaannemers. Volgens afspraak en planning. Fijn contact.

Gert van der Linden

Perfect geregeld !! Zoals altijd.

Zijn zeer proffesioneel !!

Marc Evers

afspraken worden nagekomen