Zola.nu

Danielle Uitendaal

Oplossen van problemen met licenties en wifi verbinding

Heeft Zola je kunnen helpen?

Ja heel goed. Ik ben erg tevreden. Hij werkt snel en vakkundig en legt dingen goed en geduldig uit.

Vila do Ouro

Zola heeft voor ons, als zakelijke klant in het buitenland, ons werk en daardoor ook ons privé leven op diverse manieren positief beïnvloed!

Zo heeft Zola er o.a. voor gezorgd dat onze...

Zo heeft Zola er o.a. voor gezorgd dat onze toegangspoort middels een belsysteem (via mobiele telefoon) opengaat, wij niet altijd meer thuis hoeven te zijn om gasten te ontvangen en wij onze mail via verschillende devices kunnen behandelen.
De tijd die wij hierdoor gewonnen hebben, kunnen wij weer gebruiken voor andere projecten.

Daarnaast hebben wij over ons gehele park nu een top wifi verbinding en heeft Zola een goed beveiligingssysteem aangelegd.

Ook helpt Zola ons jaarlijks met het updaten van onze computersystemen en houdt ons op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Zola blijft op de hoogte van nieuwe snufjes en kan daardoor blijven meedenken op allerlei gebieden, Zola helpt op afstand én heeft veel geduld!
Bedankt Zola!

Ja

Yvonne Kol

Een keer per jaar maak ik een afspraak voor de verlengingen. Dan heb ik vaak een lijstje met vragen. Zowel het verlengen, nieuw programma en het beantwoorden van vragen wordt op een rustige en... Een keer per jaar maak ik een afspraak voor de verlengingen. Dan heb ik vaak een lijstje met vragen. Zowel het verlengen, nieuw programma en het beantwoorden van vragen wordt op een rustige en deskundige manier gerealiseerd door Zola.nu. Met het verlengen van Microsoft 365 en met het nieuw installeren van Avast Premium beveiligingsprogramma. Zola.nu heeft veel kennis omtrend de keuze van het beveiligingsprogramma. Daarnaast een reeks vragen gesteld, zoals outlook op de mobiel en de beveiliging. Ook diverse vragen over Whats-app versturen met nieuwe verzendlijst is heel handig. Zola.nu stuurt regelmatig een Nieuwsbrief met veel tips en uitleg. Advies van Lastpass-voor de kluis met wachtwoorden werkt ook prima. Vragen over de printer en welke kleur cartridges op zijn. Vragen over chrome en bing en de meldingen. Vragen over cloud-opslag. Vragen over web-site favorieten opslag. Vragen over Mobiel abonnement verlengingen hoe en welke keuzes daarbij te maken doorgenomen. Advies voor het nieuwe besturingssysteem Windows 11 in 2023/2024. Overal heb ik de antwoorden ervoor gekregen. Het is allemaal weer vertrouwd en deskundig gerealiseerd. Heel fijn en bedankt, Arjan!

Via googlen destijds.

Reactie Zola.nu:

Dank je Yvonne voor je voor je reactie. Ik vind het ook fijn dat ik al jaren je mag ondersteunen. Arjan

H. Lustig

Arjan heeft geholpen met de aanschaf van een Windows computer en iPad. Heeft alles netjes overgezet en werkend opgeleverd. Hij heeft ook gelijk handige apps aangeraden. Echt top.

via google

Connecting Energy

Arjan is voor mij als ZZP’er mijn rots in de branding als het gaat om IT, connectie en hardware. Hij is kundig, snel, betrouwbaar en altijd eerlijk. Als een goedkopere oplossing beter is, stelt hij... Arjan is voor mij als ZZP’er mijn rots in de branding als het gaat om IT, connectie en hardware. Hij is kundig, snel, betrouwbaar en altijd eerlijk. Als een goedkopere oplossing beter is, stelt hij dat voor. Ik voel dat ik als klant op 1 sta. Aanrader voor iedereen die ook graag focust op werk en op IT gebied ontzorgd wil worden.

Netwerk

Johan de Jong

Altijd een goede service en vrijblijvend advies!

Via een vriend

Bensdorp

Met alle problemen met mijn pc

Via via

Geholpen met aanschaf nieuwe I-pad, installeren nieuwe computer en opzet nieuwe website.

Via kennissen

hart&ziel uitvaarten

Overstap van fysieke server naar cloud

via google

Schuurman Schimmel van Outeren Stichting

Met de aankoop en installatie nieuwe computers.

Via mijn baas