Zilenz

Karsten Reints

Prima prijs, snelle levering

Goede product / prijs verhouding

Wesley

Super in huis en goed advies gemakkelijk via W'app

Goed advies

tools om in te meten

Evil Acoustics

Goed advies

zeer behulpzaam

Pim Van Heuven

Niet al te best

Product zelf

Geen verzend bericht. Pakket ontvangen in 3 delen. De twee delen Polyesterwol zelf moeten bijsnijden wat deze waren te groot.

Reactie Zilenz:

Beste Pim,
Beste Pim,
Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en neem ik uw feedback mee in de optimalisatie van ons proces. Fijn dat u wel tevreden bent met uw akoestisch fotopaneel!
Grt. K

Anne van Dijk

Heel blij met mijn fotopaneel! Goede service en vriendelijk te woord gestaan. Voelde me echt geholpen. Akoestiek is enorm verbeterd in ons pand.

Mooie kwaliteit paneel en behulpzaam geholpen via app en telefoon

Don Mista

Goed advies en prima service

advies

gerrit pelt

Slecht

Uiteindelijk geleverd

Lever op de datum jullie aangeven op de website

Reactie Zilenz:

Beste Gerrit,
Beste Gerrit,
Vervelend dat u ontevreden bent over onze service. Zoals wij u eerder al per mail hebben toegelicht viel uw bestelling precies in de periode tussen kerst en oud&nieuw. Ons bedrijf was toen gesloten. Ondanks dat we dit online hebben aangegeven, zijn we ons er van bewust dat we dit wellicht duidelijker hadden moeten doen. Nogmaals, onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met het door u bestelde fotopaneel.

Dave

Het fotopaneel is snel geleverd en het resultaat is naar verwachting, mooie kwaliteit doek.
Ik had besteld zonder montage, dus ik kreeg meerdere pakketten. Het was initieel alleen onduidelijk hoeveel pakketten geleverd zouden worden. Daarnaast waren de montageinstructies ook wat onduidelijk. Na contact met de helpdesk is dit allemaal verholpen.

Snelle communicatie / helpdesk

De montagehandleiding op de website is verouderd

Tinus van den Beevelaer

Snelle en soepele levering

deskundig

Peter van Schendel

Makkelijk bestellen. Nette prijs.

Goede website.

Graag de volgende keer een track en trace nummer. De Bezorger stond aanvankelijk voor een dichte deur omdat ik niet wist dat die zou komen.