Dennis

Zeer matig vuurwerk l, hoofdprijs vragen voor kleine potten waardoor het nog wat lijkt

Rene

Dit jaar 3 stuks Kracherblitz gekocht van Zena. Bij iedere compound zater er een aantal schoten bij die gewoon maar 3 meter opstegen en dan uit elkaar klapten. Zeer onveilig dit, wij stonden met... Dit jaar 3 stuks Kracherblitz gekocht van Zena. Bij iedere compound zater er een aantal schoten bij die gewoon maar 3 meter opstegen en dan uit elkaar klapten. Zeer onveilig dit, wij stonden met meerder mensen wel op veilige afstand maar kregen dus van bovenaf de volle lading. Volgend jaar (als vuurwerk nog mag) toch geen Zena meer.

normaal heel mooi vuurwerk

Erik

Twee potten gekocht, waarvan er 1 omviel terwijl deze recht op een harde ondergrond stond. Deze pot gaf 1 grote vuurbal richting ons gezin, er vielen gelukkig geen gewonden vielen. Koop je... Twee potten gekocht, waarvan er 1 omviel terwijl deze recht op een harde ondergrond stond. Deze pot gaf 1 grote vuurbal richting ons gezin, er vielen gelukkig geen gewonden vielen. Koop je zogenaamde veilig vuurwerk, dan heb je dit!

De andere pot voldeed goed, mooie pijlen uit de pot.

Kutje Beflijster

Zena verkoopt heel veel soorten vuurwerk en hier zijn de prijzen dan ook het hoogst. Voor het kleine grondvuurwerk kun je hier prima terecht, maar voor het grotere geschut zou ik toch echt wel naar... Zena verkoopt heel veel soorten vuurwerk en hier zijn de prijzen dan ook het hoogst. Voor het kleine grondvuurwerk kun je hier prima terecht, maar voor het grotere geschut zou ik toch echt wel naar Welkoop/Boerenbond, of een andere vuurwerkshop gaan, want daar krijg je gegarandeerd veel meer voor minder geld.
Kwalitatief vind ik dat Zena ieder jaar steeds verder achteruit gaat.

Altijd in de buurt een shop.

Koen

Prijs kwaliteit NIET meer in verhouding! 45 euro voor een 20 shots cake? ! Moet je eens kijken wat je daar in Nederland voor een compound voor hebt, wipe out 55 euro. Is maar een voorbeeld. Sommige... Prijs kwaliteit NIET meer in verhouding! 45 euro voor een 20 shots cake? ! Moet je eens kijken wat je daar in Nederland voor een compound voor hebt, wipe out 55 euro. Is maar een voorbeeld. Sommige boxen bij zena met 25 euro gestegen op een prijs van 60 euro. Absurt. Ik snap dat de regels en dergelijke veranderd zijn, maar ten opzichten van andere belgische winkels slaan de prijzen van zena nergens meer op.

Enige reden dat ik nog iets koop bij zena zijn de funke blokken, maar ook alleen in de aanbieding, dan zijn het normale prijzen niet eens speciaal... eerst extra hoog zetten om vervolgens een "deal"... Enige reden dat ik nog iets koop bij zena zijn de funke blokken, maar ook alleen in de aanbieding, dan zijn het normale prijzen niet eens speciaal... eerst extra hoog zetten om vervolgens een "deal" aan te bieden. Vanaf dit jaar al funke in nederland, mij zien ze niet meer. Voor mij voort lootsvuurwerk! Realistische aanbiedingen en buiten funke om een veel mooier assortiment!
STERKE PUNTEN? In de buurt van loots

Zena033Fan

Zena shell kit vorig jaar gekocht en wat een aankoop is wat prijzig maar dan heb je ook zeer zeker wat!

Pyrofreak

Zeer slecht: Zena Trophy aanbiedingen konden niet worden geleverd (teveel verkocht). Mail met uitleg gekregen: men vond dat ze lang genoeg de tijd hadden gegeven aan klanten om hun producten aan te... Zeer slecht: Zena Trophy aanbiedingen konden niet worden geleverd (teveel verkocht). Mail met uitleg gekregen: men vond dat ze lang genoeg de tijd hadden gegeven aan klanten om hun producten aan te bieden.. Ook naderhand was er NIKS mogelijk. Schaam je, ZENA!

Henk de Jong

Ik kom al jaren bij zena , prijzen zijn mischien soms wat prijzig , maar kwalitatief gezien heb dan ook kwalitatief goed vuurwerk , altijd duidelijke uitleg , goede service, vriendelijke mensen , en... Ik kom al jaren bij zena , prijzen zijn mischien soms wat prijzig , maar kwalitatief gezien heb dan ook kwalitatief goed vuurwerk , altijd duidelijke uitleg , goede service, vriendelijke mensen , en nie te vergeten de koffie.
Oh ja en dan die Zena Trophy in kalkar duitsland , geweldig geweldig voor de pyroliefhebber , ook een leuk om daar een leuk dagje uit van te maken. P,s Spreekwoord klopt wel ROCKING WITH TE BEST!!!

KWALITATIEF HOOGWAARDIG VUURWERK , zoek je dat , dan zeker eens bij zena vuurwerk langsgaan.

Baz

Sturmblitz box besteld voor Zena Trophy prijs maar kracherblitz wilden ze leveren! Geen mail telefoontje niets, maar gewoon proberen een flutbox te leveren. Van de winkelier Ben's World geld... Sturmblitz box besteld voor Zena Trophy prijs maar kracherblitz wilden ze leveren! Geen mail telefoontje niets, maar gewoon proberen een flutbox te leveren. Van de winkelier Ben's World geld terug gekregen en een Zena Nr.1 voor de moeite. Nooit meer Zena voor mij.

Helemaal niets

Par

Leuk team.
gezellig, veel keuze en voorbeelden op schermen

2 jaar aan een stuk kleine probleempjes tijden controle bij afhalen.
Elke keer niet compleet, maar super opgelost.
Voor mij geen reden om naar een ander te gaan!