Kwaliteit
Kennis en vakmanshap
Prijs
Communicatie

Spirit Boekhouding & Belastingadvies

Wat een service van ZazouTotaal! Silvio heeft aan een half woord genoeg. Hij voelt feilloos aan wat de wensen zijn en creëert daardoor een mooie website als resultaat!

Snelle service en zeer vriendelijk.

Reactie ZazouTotaal Webdesign:

Dank je wel Esther voor deze mooi beoordeling over ons bedrijf en service.
En ook wij zijn zeer trost op het eindresultaat van je mooie website.
Veel plezier en succes met je nieuwe...
Dank je wel Esther voor deze mooi beoordeling over ons bedrijf en service.
En ook wij zijn zeer trost op het eindresultaat van je mooie website.
Veel plezier en succes met je nieuwe website.
Silvio van de Ven
ZazouTotaal webdesign & Online marketing

Daphne

Vorig jaar heb ik samen met Silvio aan een website voor een makelaar gewerkt. Het was voor het eerst dat we samenwerkte en dat is zo goed bevallen dat we binnenkort aan een volgende site gaan... Vorig jaar heb ik samen met Silvio aan een website voor een makelaar gewerkt. Het was voor het eerst dat we samenwerkte en dat is zo goed bevallen dat we binnenkort aan een volgende site gaan werken! Silvio heeft klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel staan, hij reageert snel op berichten en hij is pas tevreden als de klant dat ook is! Dus ben je toe aan een nieuwe site, dan zou ik Zazou totaal zeker inschakelen

Zeer professioneel, 24/7 bereikbaar, oplossingsgericht, klantvriendelijk.

Ik heb geen verbeterpunten.

Reactie ZazouTotaal Webdesign:

Hoi Daphne,
Was inderdaad een superfijne samenwerking. Hopelijk binnenkort weer.
Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
Met vriendelijke groetjes
Silvio van de ven

Angelo grond en straatwerken

Super bedrijf ! Een echte aanrader !

Geweldige website maken , zeer goede uitleg , echt vakbekwaam , zeer vriendelijk

Geen tips alles is echt super

ZorgEnKind Kim Verouden

Ik was totaal niet bekend met website maken maar heb met de WordPress workshop bij Silvio van Zazou totaal heel veel geleerd in 1 dag. Nu staat mijn website basis klaar en kan ik zelf verder met... Ik was totaal niet bekend met website maken maar heb met de WordPress workshop bij Silvio van Zazou totaal heel veel geleerd in 1 dag. Nu staat mijn website basis klaar en kan ik zelf verder met bouwen, superleuk! Bedankt voor je enthousiaste input, Kim uit Helmond

Passie voor hun vak

de persoon achter het bedrijf .

Deijkers meubelen.

Hele goede ervaring met het bedrijf.
Het bedrijf bied hele goede service en advies.

Meedenken met de klant, altijd bereikbaar voor advies.
Klantgericht werken.

Pedi-Joy

We hadden een website die niet goed functioneerde en zijn daarmee naar ZazouTotaal Webdesign gegaan om te kijken wat er verbeterd zou kunnen worden. We zijn uitstekend geholpen, Ze hebben kleine... We hadden een website die niet goed functioneerde en zijn daarmee naar ZazouTotaal Webdesign gegaan om te kijken wat er verbeterd zou kunnen worden. We zijn uitstekend geholpen, Ze hebben kleine dingen op onze site aangepast, waardoor deze nu stukken beter te vinden is en beter functioneert. TOP!

Klantvriendelijkheid en kennis. Ze weten waar ze over praten.

Nope, we waren/zijn zeer tevreden!

Denk en doen ouderenhulp

Silvio komt met goede ideeën en heeft een frisse kijk! Je kan merken dat hij zeer ervaren en bedreven is.

Frisse ideeën en originele input

kan zo niets bedenken

Gerard Verbaarschot

Heb ik gedaan

sociaal
aardig
open

Vertelt veel dit is goed maar is soms raak je kern van verrhaal kwijt

Grillhouse By Onsz

We hebben een site laten maken voor internet en mobiel door silvio. We zijn hier zeer zeker tevreden mee! Alles werkt naar behoren en alles ziet er piek fijn uit. de service is echt goed de... We hebben een site laten maken voor internet en mobiel door silvio. We zijn hier zeer zeker tevreden mee! Alles werkt naar behoren en alles ziet er piek fijn uit. de service is echt goed de communicatie met silvio verliep erg fijn en gaf ons erg fijne tips en dacht aan veel dingen mee.
Ook heeft hij ons logo gemaakt en krijgen er nog steeds veel goeie reacties over!
Al met al een hele fijne ervaring met Zazou totaal!

Communicatie en vakmanschap is hier echt top!
Daardoor klopt de prijs kwaliteit ook zeker!

Zo door blijven gaan!