7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

ADJ

Hele goede service, snelle reactie, zeer behulpzaam en mooie kwaliteit van de shirts!

Zwembad de spettertuin

We zijn bij Yoursportshop terecht gekomen voor de nieuwe kleding van ons zwembad.
Door het ruime aanbod, zag ik bijna door de bomen het bos niet meer. Maar dankzij de super fijne communicatie zijn we erg goed geholpen! Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord en er werd echt heel goed meegedacht. We hebben erg mooie kleding ontvangen, helemaal top!

Super fijne communicatie

Gerben

Voor ons kampioenschap wilden wij vesten laten bedrukken en dat is altijd een bestelling met tijdsdruk. Je weet pas laat zeker dat je kunt bestellen en hebt een specifiek moment dat je het nodig... Voor ons kampioenschap wilden wij vesten laten bedrukken en dat is altijd een bestelling met tijdsdruk. Je weet pas laat zeker dat je kunt bestellen en hebt een specifiek moment dat je het nodig hebt. Gelukkig heeft Wendy van Yoursportshop ons fantastisch geholpen. Ze reageerde snel, dacht mee met het ontwerp en de kleur van de bedrukking. Al met al waren de vesten super snel bedrukt en verzonden.

Goede service, nette bedrukking, veel keuze

Het was even zoeken hoe bedrukkingen besteld moesten worden, maar met één mailtje werd alles netjes in een offerte gegoten.

Rugbyclub

Wij hadden een relatief kleine bestelling waar vanuit ons wat haken en ogen aan zaten. Yousportshop.nl heeft echt alles in werking gezet om ons onze bestelling op tijd te leveren, hielden daarbij... Wij hadden een relatief kleine bestelling waar vanuit ons wat haken en ogen aan zaten. Yousportshop.nl heeft echt alles in werking gezet om ons onze bestelling op tijd te leveren, hielden daarbij ons op de hoogte. Wat een top-service!!!!!

Zeer klantvriendelijk, service gericht, doen een stapje meer voor de klant!

Accountantskantoor

Ontzettende goede en snelle service. Wordt goed meegedacht met de klant.

Goed bereikbaar en top service! Ga zo door.

Esther

Snelle levering sporttas met opdruk

Helen Kokke

Naast het niet leveren van de op de website getoonde producten is er een lange levertijd

De geleverde Nike-truien hebben niet dezelfde kleur als op de site. Ook ontbreken de koordjes die op de site staan.

Bieseman

Na de vele kritische beoordelingen vreesde ik voor mijn levering. Gelukkig is het tegendeel waar. Mijn nikeshirts werden na 7 werkdagen keurig geleverd. Prima bestelling en een tevreden klant

Ze komen de geboden service na

EGBERTSSPORT

RICHARD EGBERTSSPORT

vriendelijk en eerlijk

zorg ervoor dat je blijft communiceren