Youfone

Youfone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Youfone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company478
8.3/10
Uitstekend
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Youfone met 8.3/10. Gebaseerd op 478 ervaringen.

BF
BF

Goed.

Youfone 1 beoordeling

Ik weet het zo direct niet.

Laat het zo maar, het verloopt toch allemaal goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Correcte behandeling en alles wordt netjes afgehandeld.

Peter Asselman
Peter Asselman

De duidelijkheid van het product en de mooie reclames en kortingen die gegeven worden. Dit trekt de mensen zeer aan. ook de keuzemogelijkheden zijn legio.

Eigenlijk zou ik zeggen, ga zo door maar door de tijd heen zullen er best eens verbeterpunten naar boven komen. Ik zou nu met wat ik heb tevreden moeten zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb nu voor het 8e jaar een contract alleen voor belllen en sms 'n. ben hier zeer tevreden over en heb tot nu toe geen klachten.

De prijs

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb nog nooit problemen ondervonden met youfone.

Uitstekend

Onwijs flexibel, dus wanneer je een maand meer verbruikt dan gewoonlijks doen ze daar niet moeilijk over, wat voor mij echt een pluspunt is. Klantenservice reageert snel en gericht. Prijzen zijn altijd verbazingwekkend laag in vergelijking met andere partijen. Daarnaast nooit problemen gehad met bereikbaarheid o.i.d.

Transparantie is wellicht een verbeterpunt. Dat er zonder ingesteld belplafond, wat overigens niet ergens aanbevolen wordt, ongelimiteerd hoge kosten in rekening gebracht kunnen worden vind ik niet erg klantvriendelijk. Daarnaast vind ik het soms lastig bepaalde dingen te vinden op de website.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb youfone altijd ervaren als een betrouwbare en no nonsense provider. erg goedkoop in vergelijking met anderen en altijd prima bereik.

Sandra
Sandra

prijs van de abonnementen zijn laag en daardoor voor veel mensen gewoon haalbaar.

Niet echt een verbeter punt maar meer een suggestie. Een studenten/jongeren abonnement toevoegen aan het rijtje abonnementen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb goede ervaring met youfone! ik zit nu een aantal jaar bij youfone en ben niet van plan om over te stappen. heb het ook mijn zoon aangeraden.

Uitstekend

eenvoudig en helder informatie vinden en deze vervolgens ook direct kunnen muteren.

verbruik gedurende de maand lastig te vinden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettige en eenvoudige manier van zaken regelen.

Hannink
Hannink

goede, snelle service.

Website is te "Schreeuwerig"

Goede service!.

Prijsstelling

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaringen zijn goed. wordt adequaat gereageerd op vragen.

Robert
Robert

Alles

Heel goed !!.

Bedrijfsinformatie

Youfone is een Sim Only aanbieder die gebruik maakt van het betrouwbare KPN netwerk. In 2015 zijn wij door de consumentenbond uitgeroepen tot een van Nederlands beste Sim Only providers, terwijl wij ook een van de goedkoopste zijn. De Sim Only abonnementen van Youfone zijn gericht op de op de nationale en internationaal georiënteerde beller in Nederland. De gebruiker heeft altijd controle over het abonnement met het bel- en dataplafond.
Adres
Postbus 23441