Yoobi

Be-My B.V.

Prettig systeem en vrij simpel. Helaas wel beperkt in sommige acties als je in een niche markt zit net als ons maar zeker goed werkbaar!

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Compactheid en koppeling met Nmbrs.

H. Uildriks

Het systeem werkt voor ons heel erg fijn qua verlof. Medewerkers hebben realtime inzicht in hun verlofaanvragen en verlofsaldo.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Duidelijk inzicht in verlofaanvragen en verlofsaldo

Bouw

Het geeft veel overzicht, waardoor het veel werk uit handen neemt. Hierdoor is er veel tijd voor andere werkzaamheden.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Het geeft veel overzicht, waardoor het veel werk uit handen neemt.

Software Foundry

Het is een betrouwbare oplossing, doet wat het moet doen.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Met de inzichtmodule kan ik alle rapportages maken die nodig zijn voor onze interne bedrijfsvoering en klanten

Novadia

Uitstekende service van de organisatie en een uitstekend werkend product.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Vergaande automatisering van uren registratie, accordering en facturering. Tevens is de gebruiksvriendelijkheid van Yoobi heel hoog en worden vragen (als er die al zijn) zeer snel beantwoord en... Vergaande automatisering van uren registratie, accordering en facturering. Tevens is de gebruiksvriendelijkheid van Yoobi heel hoog en worden vragen (als er die al zijn) zeer snel beantwoord en opgelost.

Colosseus Consult

Wij gebruiken Yoobi voor o.a. CRM, urenregistratie en daarbij facturatie. Yoobi biedt all in one oplossingen. Het is een uitgebreid pakket waarin veel aan te passen is naar eigen gebruik.
Een...
Een onderdeel van het pakket is de verlofmodule. Het personeel kan gemakkelijk verschillende soorten verlof aanvragen. We hebben een aantal medewerkers met kleine kinderen. Het aanmaken, beheren en controleren van o.a. geboorteverlof en ouderschapsverlof is erg makkelijk en inzichtelijk.

De service is fantastisch. Bij vragen kunnen we makkelijk even bellen of mailen, er staan altijd vriendelijke medewerkers paraat die ons snel kunnen helpen. De persoonlijke service van Yoobi is erg prettig. Ook de FAQ op de website is erg uitgebreid. Daarnaast kun je gratis Webinars volgen die erg informatief zijn.

We kunnen elk bedrijf Yoobi aanraden!

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Een inzichtelijk en makkelijk aanpasbaar systeem met ontzettend goede service.

Ndus3

Betrokken medewerkers die staan voor hun product.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Enorme betrokkenheid van het team achter Yoobi

Quadrant4

Heel gebruiksvriendelijke software, goede respons van helpdesk

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Het is een heel gebruiksvriendelijk systeem

x-celerate B.V.

Software werkt goed, doet gewoon wat het moet doen zonder teveel ballast (lean en mean = fijn!!) en het schakelt goed het de mensen achter Yoobi

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Toegankelijk systeem waarbij alle functionaliteiten aan de "buitenkant" van ons bedrijf gedekt zijn, top.

BLOOMZ HR

Het is een fijn systeem en ze helpen je graag!

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Fijn en overzichtelijk systeem!