Wovia Woningontruiming

Wovia Woningontruiming Ook benieuwd naar feedback over de webshop Wovia Woningontruiming? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company131
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Wovia Woningontruiming met 9.6/10. Gebaseerd op 131 ervaringen.
Communicatie
Resultaat
Nazorg

Carl Herber
Carl Herber

Beleefd en kundig personeel.
Doen echt hun best om de woning conform afspraak achter te laten.
Netjes bezemschoon en een vochtige doek door de keukenkastjes en over aanrecht en vensterbanken.

Geen verbeterpunten, ben zeer positief.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb wovia leren kennen als een accuraat bedrijf wat voor een nette prijs je veel werk uit handen neemt.

M. den Ambtman
M. den Ambtman

* goede communicatie, * zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding, * zich houden aan afspraken, * woning wordt tip top, schoon opgeleverd, * bij aanvraag offerte, direct tijd op korte termijn, * vertrouwde indruk.

Niet, alleen maar complimenten!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is voor ons de 2de keer dat wij te maken hadden met wovia. vanuit de goede ervaringen de 1ste keer, weer gebruik gemaakt van de diensten. een zeer prettige samenwerking.

M. de Winter
M. de Winter

wat wordt afgesproken wordt ook daadwerkelijk gedaan. Tevens geven zij aan wat wel of misschien niet kan. en wat zij gaan doen met de inboedel etc.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In e 1e instantie totaal geen ervaring met bedrijven inzake opbod-ontruiming. ik ontdekte wovia via google, de site van wovia kwam direct oprecht binnen, de recensies waren ook ok. in dit geval op zondag een offerte opgevraagd en kreeg dezelfde dag antwoord. n.a.v. aanvraag offerte, afspraak gemaakt, na het bekijken van het huis, was ik overtuigd . met dit bedrijf zou het leeghalen van het huis goed komen en dat binnen 1 dag.

P.C.Barnard
P.C.Barnard

Het begrip voor je situatie

Vriendelijk, en adequaat.

G.Roumans
G.Roumans

Het ontruimen van de kamer in het zorgcentrum is op uitstekende en nette wijze uitgevoerd.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heldere afspraken met dito offerte.

TGA Woertman
TGA Woertman

Doelgerichtheid, nakomen van afspraken.

Offerte was wat rommelig, doorhalingen en kleurverschil moesten de keuze in de verschillende opties weergeven.

Score voor Wovia Woningontruiming:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima zowel communicatie als uitvoering.

Sylvia Cox Ravelijn
Sylvia Cox Ravelijn

Goede werksfeer, harde werkers, en toen ik vroeg of ze mij wilde helpen met het weghalen van de bestickering op het raam was dit ook geen probleem.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wovia heeft me snel en vakkundig geholpen met het leegruimen van het kantoor van stichting ravelijn. er werden duidelijke afspraken gemaakt over de planning, en op het afgesproken tijdstip waren de mannen van wovia aanwezig om het hele pand leeg te ruimen. dit ging snel in een prettige onderlinge sfeer.

O. Den Teuling
O. Den Teuling

Ja zeer bekwaam en prettig personeel.

N.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige mensen, ontruiming geheel volgens offerte en naar verwachting. erg fijn dat wij deze taak met een gerust hart uit handen hebben kunnen geven.

Notaris Unie
Notaris Unie
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heldere communicatie, snelle actie.

Erven Willy Elshout
Erven Willy Elshout

Waardeer ook inschakelen Kringloop en te werk stelling mensen met enige afstand van arbeidsmarkt.

Kleine punten (enige handdoekhangertjes vergeten)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend. redelijke condities in voorgesprek. .
efficient in de uitvoering..
huis in goede conditie opgeleverd.
duidelijk in documenten.

Bedrijfsinformatie

Zorgzaam ontruimen en vertrouwd verhuizen, zo luidt onze slogan. Het geeft aan dat Wovia opdrachten met de grootste zorg behandelt. Dankzij de jarenlange ervaring en het enthousiasme van ons team is een succesvolle uitvoering gegarandeerd.
Adres
Rustenburgerweg 93