Producten

Rigette

Mooie winkel, gezellige medewerkers met goed advies, duidelijke webshop en goede afhandeling.

Prima geregeld!

Annemarie

Zocht een labjas voor mijn kleine kinderen zodat ze hun mama de volgende keer kunnen 'helpen' als ze op bezoek komen op het werk. De perfecte gevonden op deze website.

Beschrijf hier uw ervaring

Er bleek meer op voorraad te zijn dan gemeld op de website. Helaas was de getaillerde roze labjas niet meer leverbaar in mijn maat

Snelle levering.

R

Ilsix CV

Goede kwalitatieve producten

Beschrijf hier uw ervaring

Goede, kwalitatieve producten. Gemakkelijk te bestellen en snel in huis.

Nvt

Verschoor

Gaat

Beschrijf hier uw ervaring

Retour zending gedaan op 31 jan waarneer wordt mijn geld terug gestort op de rek

Geen idee

Reactie Womenworks.nl:

Hoi Joop,
Vervelend dat je niet tevreden bent.
Hoi Joop,
Vervelend dat je niet tevreden bent.
We hebben mailcontact met elkaar gehad en uit jouw track&trace bleek dat de retourzending nog niet bij ons is aangekomen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen zal je het bedrag weer teruggestort krijgen zoals besproken.
Fijne dag en hopelijk komt je pakket hier snel aan.

EasyDrip BV

Helaas geen oplossing aangeboden voor slechte kwaliteit jassen die onredelijk veel kleur afgeven

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd, en de duurdere jassen zijn goede kwaliteit en pasvorm is heel mooi.
Helaas zijn die van €30 zeer slecht en dun katoen, enorm gekreukeld uit de was komen en die ook nog enorm veel kleur afgeven bij het wassen. Er wordt geen oplossing of tegemoetkoming aangeboden, wij hadden volgens hun de gele jassen niet moeten wassen met onze lichte was. Er staat nergens een waarschuwing.

Deze jassen niet meer aanbieden als professionele voor de verkoop aan bedrijven en een waarschuwing bij de jassen voegen en op de site zetten.

Marij

Heeeeeel tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Beetje wijd mag natuurlijk, je moet ook nog wat kunnen bewegen. Ik heb idd ‘n mooie werkbroek gevonden bij jullie. Bij de info stond niet dat ie behoorlijk wijd is voor ‘n maatje 36.
Beetje wijd mag natuurlijk, je moet ook nog wat kunnen bewegen.
Verder mooie broek met hele mooie roze stukken. Die vind je natuurlijk nergens anders 😃

Misschien roze potloden en duimstokken voor op de bouw? 😃

Jojaneke Bijkerk

De maat was te klein, hoewel ik deze maat normaal wel pas.

Beschrijf hier uw ervaring

product moet weer teruggestuurd, dus niet zo fijn

Tip: aub de broek niet bij het afval gooien omdat deze terug gestuurd is!!