Woldring Porselein

Woldring Porselein Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woldring Porselein? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company37
8.1/10
Uitstekend
86 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woldring Porselein met 8.1/10. Gebaseerd op 37 ervaringen.

Fini Muller

Ik heb al verschillende bestelling een gedaan bij de firma woldring,ben echt zo tevreden..
alles zit keurig verpakt,en vriendelijk als je belt of schrijft,en ook direct een email terug..
ik ben zeker tevreden,ik blijf klant.

j.van toledo

Ik heb 12-3- 2017 maar nog steeds niets ontvangen .
kunt u me melden waar dat aanlicht .2maal senseo rood arzberg.
en 2maal koffie kop amarena 31cl j.van toledo mail adres .
jactoledo@zeelandnet.nl.

R.J.Hage

Levertijd werd 6 dagen ipv 3-5 werkdagen. ik moest hier zelf achter komen door te gaan bellen. de eerste keer de hele vrijdag middag niet bereikbaar. de 2e keer na 10 minuten wachten een medewerker aan de telefoon.

Hans

Communicatie - slecht.
klantenservice - slecht.
afspraken nakomen - slecht.
voor ruim € 70,00 aan glazen besteld, waarvan een een paar direct geleverd kúnnen worden en een paar als levertijd 3-5 werkdagen hebben. oké, daar kan ik wel op wachten..
na twee weken (voor de goede lezer 10 werkdagen) maar eens gebeld. "ja meneer, die hebben we nog niet binnen van de leverancier. maar misschien komen ze morgen. ik bel u daar maandag over terug.".
de glazen die wel op voorraad zijn, worden nu direct verzonden. het was netjes geweest als dat eerder en op jullie initiatief gedaan was..
fast forward naar een week later (yep, da's weer 5 werkdagen extra). nog geen bestelling ontvangen en ook geen telefoontje van de klantenservice dus maar weer gebeld naar het telefoonnummer op de nota..
vraag 1 van de verder vriendelijke mevrouw, "heeft u die bestelling bij cookinglife geplaatst?" hûh? nee bij de hema, nou goed. ik bel het nummer op je nota..
vraag 2, " wie heeft u gesproken?" euhm, ik neem toch aan dat jullie dat bijhouden? je hebt mijn ordernummer, als je een (ontevreden) klant spreekt dan noteer je dat toch? crm-101..
gelukkig vertelt jullie keuzemenu dat het gesprek voor servicedoeleinden wordt opgenomen, dus je kunt altijd naluisteren wie ik gesproken heb....
uiteindelijk stelt de mevrouw voor om de leverancier te bellen en mij voor 12:30 terug te bellen. nu is groningen hier een eindje vandaan, maar er zit geen complete tijdzone tussen. u raadt het... het is nu na 12:30 en ik heb nog niets gehoord..
rond 13:00 zelf maar weer gebeld en na een keer of 10 kwam ik door het keuzemenu heen. de mevrouw die mij terug zou bellen voor 12:30 was intussen naar huis......
de rest van de bestelling dan meteen maar geannuleerd. als je zo met je klanten omgaat verdien je mijn geld niet. hopelijk gaat het terugboeken van de betaling goed. .
tip1: als een levering tegenzit, neem pro-actief contact op met je klant. laat hem geen weken wachten en zelf bellen..
tip2: houd je website actueel. als de levertijd geen 3 tot 5 werkdagen is, zet dat dan ook niet op je site. wees transparant..
tip3: doe wat je beloofd. als je zegt dat je me terugbelt, bel dan ook..
ergo, deze klant komt nooit meer terug. helaas heb ik de recensies te laat gelezen, want blijkbaar ben ik niet de enige...

Woldring Porselein 1 beoordeling

De op de site vermelde levertijd van de bestelde spullen klopte niet. herhaaldelijk heb ik gebeld en gemaild en steeds werd me weer een andere leverdatum toegezegd. ik vind het prima om langer te moeten wachten op een levering, maar de communicatie was zo rommelig en slecht dat ik de bestelling uiteindelijk heb geannuleerd.

Hilde
Hilde

Prima service, heel correct, efficiënte afhandeling van een bestelling, erg klantvriendelijk en een uitstekende dienst na verkoop.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben hier een aanvulling besteld van ons bestaand servies. de website is klantvriendelijk, helder en zeer efficiënt. de hele procedure is naadloos verlopen.

F. Blog
F. Blog
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en accurate levering.
netjes verpakt.
makkelijk te bestellen door de prettig funktionerende webside.

Ina

Ik heb onderdelen van mijn servies besteld. ik kreeg keurig een mail, dat de levering iets langer zou duren om dat een onderdeel niet op voorraad. vervolgens is alles keurig verpakt afgeleverd.

yvon
yvon
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en servies is erg goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Hallo.
super snelle levering binnen 24 uur..
ben dus zeker heel tevreden en zeker t met mn keuze..
super mooie karaf en de whiskey glazen die ik natuurlijk wel gebruik voor water?.
nachtmann dancing stars boss nova (prachtig) .
groetjes trix.

Bedrijfsinformatie

Woldring Porselein is dé specialist op het gebied van servies, zoals schitterende kopjes, glazen en borden. Al meer dan 110 jaar is Woldring een begrip in Nederland vanwege het uitgebreide assortiment van schitterende artikelen van vooraanstaande merken als Iittala, Maxwell & Williams en Royal Albert die wij aanbieden. Met het servies uit onze webwinkel kunt u precies de sfeer en presentatie tot stand brengen die u voor uzelf en uw gasten wilt.
Adres
Osloweg 91a