Woldring Porselein

Woldring Porselein Klanten beoordelen Woldring Porselein met 8.6/10. Gebaseerd op 31 ervaringen.31

Bedrijfsinformatie

Woldring Porselein is dé specialist op het gebied van servies, zoals schitterende kopjes, glazen en borden. Al meer dan 110 jaar is Woldring een begrip in Nederland vanwege het uitgebreide assortiment van schitterende artikelen van vooraanstaande merken als Iittala, Maxwell & Williams en Royal Albert die wij aanbieden. Met het servies uit onze webwinkel kunt u precies de sfeer en presentatie tot stand brengen die u voor uzelf en uw gasten wilt.
Adres
Osloweg 91a
9723 BK GRONINGEN

Contactgegevens
E-mail: info@woldring-porselein.nl
Tel: 050 82 00 246
KvK: 01140804
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woldring Porselein met 8.6/10. Gebaseerd op 31 ervaringen.

F. Blog
F. Blog
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en accurate levering.
netjes verpakt.
makkelijk te bestellen door de prettig funktionerende webside.

Ina

Ik heb onderdelen van mijn servies besteld. ik kreeg keurig een mail, dat de levering iets langer zou duren om dat een onderdeel niet op voorraad. vervolgens is alles keurig verpakt afgeleverd.

yvon
yvon
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en servies is erg goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Hallo.
super snelle levering binnen 24 uur..
ben dus zeker heel tevreden en zeker t met mn keuze..
super mooie karaf en de whiskey glazen die ik natuurlijk wel gebruik voor water?.
nachtmann dancing stars boss nova (prachtig) .
groetjes trix.

T. Roosen

Levertijden op site kloppen niet. bestelde artikel bleek niet leverbaar, dit werd maand na aankoop gecommuniceerd, nadat ik zelf contact had opgenomen.

D.P.Hage
D.P.Hage

Erg klantvriendelijken oplossingsgericht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige overzichtelijk website. e-mailcontact verloopt vlot en zeer correct. de door mij verkeerd bestelt artikel geruild in groningen aan de osloweg. zeer vriendelijke en snelle afhandeling.

Anthonie
Anthonie

Snelle levertijd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede communicatie en snelle levering.

Linda Dekkers
Slecht
Linda Dekkers

Die is er niet, zo slecht dit.

Score voor Woldring Porselein:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ben nu al vanaf eind oktober bezig i.v.m. een schade van een serveerbord..
al diverse mails verstuurd, maar ik krijg geen enkele reactie..
ik zal graag alsnog zien dat er op kort termijn contact wordt opgenomen voor een oplossing!.

Rens

Beloofde levertijd wordt bij lange na niet gehaald en daarnaast ontbreekt communicatie hierover. nadat je op eigen initiatief vraagt naar de levertijd, worden verwachtingen aangegeven die ook niet worden waargemaakt.

Marianne
Marianne

Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was mijn eerste bestelling en ik ben dik tevreden.
over de werkwijze. ik werd goed op de hoogte gehouden en alles is op een goede manier verzonden en aangekomen.

Bedrijfsinformatie

Adres