George

Super snel!

Same day delivery

Arjan

Helemaal top!

Snelle verzending en keurige service!

Leon

Vriendelijk personeel

Snel en gewoon goed

gam moes

Matig

netjes

Reactie Winner Sport Equipment:

Bedankt voor uw review. Nogmaals excuses dat het pakket bij de buren geleverd was zonder briefje in de bus. Wij hebben dit direct opgenomen met de bezorgdienst.

Van Hoven

Prettige communicatie

Mandy

Valide, alleen vooralsnog (>1 week) onduidelijk of mijn retourzending goed verwerkt gaat worden.

Reactie Winner Sport Equipment:

Bedankt voor uw review. Jammer dat het niet helemaal uw model was. Graag tot de volgende keer

Carola

Skates gekocht.

Snelle afhandeling aankoop.

Bedankt voor je review! Veel skate plezier 😃

Dennis de Groot

Fijne webwinkel, snel en netjes afgehandeld en geleverd, goed ingepakt. Prettige en goede service. één product paste niet, snel kunnen retouneren en ook weer snel reactie gekregen.

Goede service, netjes verpakt, fijne en duidelijke webwinkel.

Reactie Winner Sport Equipment:

Bedankt voor je review! Nogmaals veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer

Sietze

De levering en after-sales is simpelweg geweldig te noemen. De 2 bestelde steps zijn netjes geleverd, inclusief een handgeschreven kaartje.
Na ontvangst bleek 1 van de 2 bijbestelde sloten niet...
Na ontvangst bleek 1 van de 2 bijbestelde sloten niet 100% te functioneren (productie foutje van een beugeltje). Nadat ik dit per email bekend had gemaakt heb ik direct een nieuw slot toegestuurd gekregen. Super opgelost en erg klantvriendelijk!

Hele goede, persoonlijke support bij zowel bestellen als after-sales.

Ben

Snelle reactie op een vraag via de app