Ronald Bernhard

Geen idee heb m'n aankoop nog niet ontvangen

Geen idee

M W

Great communication and service!!! Really helped me out for the Holidays when a particular item was no longer available.

Super friendly service and super fast delivery. They have a lifelong customer for sure!!!

Marco Rienstra

Zij verdienen een pluim.
Zij verdienen een pluim.
Ik had een paar skates besteld, maar die zouden alleen tijdens kantooruren in ontvangst kunnen worden genomen. De bezorger leverde echter alleen in de avonduren. Zij hebben alsnog met een andere vervoerder verzonden en hebben daarbij niet gewacht tot het eerste pakket terug was ontvangen. Klasse!

Klantvriendelijk.
Goed bereikbare klantenservice.

van den Broek

Goed en snelle levering goed product

Persoonlijk bericht op de pakbon

R.Verstraelen

Goede, snelle en vriendelijke service

Prijs, klantvriendelijk

Finn

Uitstekend !

Ondanks dat we alles digitaal doen , viel juist die persoonlijke notitie op de aankoop nota op . Ook al is het iets kleins word zeer gewaardeerd !

Eric van Will

Het duurde even voor ik een bevestiging kreeg van mijn bestelling daar ik er wel zelf achteraan moest gaan. Vanaf dat moment liep alles vlekkeloos en ook de timing van track en tracé klopte helemaal.

Accuraat in de bezorgen

Vos

Netjes en dezelfde dag nog geleverd.

Goede prijs, snelle levering.

Pieter

Fijne goede service, snel geholpen via de mail met een vraag over schaatsen. Zelfde dag in de winkel kunnen passen en meenemen!

Vriendelijk personeel met de juiste kennis over de producten.

Marco vriend

Helemaal top