de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6838 ervaringen.6838

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6838 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Hopstaken
Hopstaken

Mooie informatie over soort en oplegbaarheid van wijn. Goede prijs kwaliteit verhouding. Correcte afwikkeling van bestelling en betaling

??

Zeer positief. .
mails met regelmaat...
telefoon af en toe maar niet te opdringerig.

Rene Sulkers
Rene Sulkers

Actueel en persoonlijk gericht

Nvt

Nvt.

Slecht

Niet e-mailen en bellen en post sturen

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Vanaf nu zult u geen e-mails, telefoontjes of post meer ontvangen met de nieuwste aanbiedingen.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Jullie agressieve bestel methode bevalt mij niet meer , een teken dat het niet zo goed gaat met de wijnbeurs. ik krijg zowat elke 14 dagen post, , , , ik krijg e-mails en wordt ook nog eens gebeld in 1 week , en dat was niet incidenteel.

Ron
Matig
Ron

Niet ontdekt

Moderne retourzending methode op maat gewenst zeker voor werkende mensen.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat zowel de levering als de retourzending verkeerd verlopen. Onze excuses hiervoor. We nemen hierover contact met u op.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Retourzenden is een griekse tragedie, postnl komt dan een bepaalde dag maar geen tijdsindicatie men verwacht dat je de hele dag thuis blijft. leuk als je niets te doen hebt maar niet in deze moderne tijd dat je beide werkt. we hadden een verkeerde zending gekregen en nu verkeerde informatie voor retourzending. wordt vervolgd.

de Wijnbeurs 1 beoordeling

Mijn man gebruikt de website niet, vandaar de slechte beoordeling. Telefonisch bestellen is geen enkel probleem!

Zouden niet weten welke.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al jarenlang klant met tevredenheid.

Oscar Dusschooten
Oscar Dusschooten

Zeer actief naar haar klanten (wekelijkse berichten) en bijzonder goede garantie (letterlijk niet goed, geld terug)

De aankondigingen en sommige proefnotities zijn wel eens wat heel erg in juichstemming. Niet iedere wijn is nóg weer beter en nóg weer fruitiger en nóg weer (etc) dan die van vorig jaar.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gemakkelijk bestellen, prima wijnen, redelijke prijs, uitstekende service.

de Wijnbeurs 1 beoordeling

De marketing mag minder intensief, nu krijg ik vrijwel dagelijks een aanbieding en daarnaast ook nog diverse brieven per maand. Ook al is de Wijnbeurs heel enthousiast over haar eigen wijnen en wil zij dit delen met haar klanten, het komt opdringerig over.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, vriendelijk en meestal goede wijnen. .

Peter de Visser
Redelijk
Peter de Visser

tijdsplanning is altijd correct.

geen onzin vertellen. zie boven

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zowel positieve als negatieve ervaringen met uw bedrijf..
positief is dat in het algemeen gewerkt wordt naar men belooft..
negatief is dat men mij een wijn toegestuurd heeft die al aan een derde betaald was die niet gelijk was aan de aanbieding na reclame een nietszeggende verklaring en geen oplossing omdat de wijn was uitverkocht. twee weken later werd mij deze wijn in een aanbieding aangeboden. hoezo uitverkocht? geen eerlijke zaak.

snelheid en accuratesse

breder aanbod van laag geprijsde wijnen????

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende snelle service goede wijnen.

Begemann
Begemann

La Pauline, Numer 20 rose.
De mensen die me bellen en begrip tonen als het niet uitkomt en we samen afspreken of het nu nodig is, of wanneer bellen in dit geval beter uitkomt. Het door deze mensen uitzoeken van mogelijkheden.

De staffel aanbiedingen van La Pauline ook op andere wijnen toepassen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf met mooie wijnen. van mij mag de marketing per post minder. wat ik zeer waardeer is hoe ik herinnerd/hekend word. de mensen aan de lijn weten, door mijn historisch koopgedrag te kunnen zien, wat ik lekker vind. laatst was een wijn (zeker een aanrader; dus volgend jaar weer! de numero 20 rose). die wijn was uitverkocht en ik kreeg een andere aangeraden. ook lekker. .
wat ik ook waardeer, is dat ik achteraf nog glazen heb mogen ontvangen, op basis van mijn bestelling van 60 flessen la pauline. ook zeer gewaardeerd.

Bedrijfsinformatie

Adres