de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.6861

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

r.d.de widt
r.d.de widt

Goed.

R.S. Hermans
R.S. Hermans

goed

maak eens een gids met verkochte wijnen plus ervaringen

Goed.

Emiel Van Broekhoven
Redelijk
Emiel Van Broekhoven

Het water loopt je in de mond bij de prachtige beschrijving van de wijnen.

Je aanbieding leveren of vervangen door wijn met dezelfde reputatie en smaak die bij de beschrijving past en niet overdreven is beschreven.
Vleeskersen en balans en rijpe tannines moet je waarmaken anders is het een holle phrase en betekenen 20 punten niets.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u ontevreden bent over het vervangende aanbod. We nemen binnenkort even contact met u op.

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tevreden totdat een door mij bestelde stemilion grand cru opeens niet te leveren was en voorstel was te vervangen door lussac stemilion. de prijs van grand cru 12 euro en die zou ik betaald hebben voor een wijn die nu voor 8.99 wordt aangeboden..
beter zou zijn dan een goede grand cru als vervanging aan te bieden..
ik heb nu mijn reserves tov de wijnbeurs..
penny wise and pound foulisch?.
mond op mond reclame en vertrouwen?.

Siem Pols
Siem Pols

Snelle levering. Goede hulp bij telefonische benadering.

Wijnproeverijen om nieuwe wijnen te leren kennen of om keuze uit te breiden. Anders blijf je toch maar altijd bij hetzelfde. Maar misschien heb ik dit nog niet ontdekt bij de wijnbeurs.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent. U geeft aan dat u interesse in proeverijen heeft. 19 en 20 november zijn we voor het derde jaar op rij aanwezig op het WineWeekend in Rijswijk, een event voor wijnliefhebbers. Bij onze stand kunt u verschillende wijnen proeven. Daarnaast is het altijd mogelijk om een thuisproeverij te boeken, meer informatie hierover staat op de website: https://www.wijnbeurs.nl/Wijnproeverij-de-Wijnbeurs:_:102.html

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De wijnbeurs is heel actief om wijnen onder de aandacht te brengen. misschien te. echter als wijnliefhebber open je toch alle post die je krijgt van de wijnbeurs. ondanks dat je lang niet overal in geïnteresseerd bent, maar wel nieuwsgierig natuurlijk..

J.C.M. van Elswijk
J.C.M. van Elswijk

Heel erg vriendelijke mensen met goede kennis van zaken.

Niet al te veel / snel achter elkaar contact maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende keuzes en prima service.

i,van acker
i,van acker

nee

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geen lange wachttijden aan de telefoon en dan!!! de volgende dag al in huis! top!.

G. Wijnands
G. Wijnands

Een goede omschrijving van het product en gemakkelijke betalings mogelijkheden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bestellingen worden op het juiste tijdstip en in een stevige verpakking geleverd.

Steef Top
Steef Top

Goede tot zeer goede wijnen. Service is uitstekend. Altijd goede communicatie

Doordat ik graag van de grote diversiteit wil profiteren, koop ik nimmer meer dan 6 flessen van één soort. In een jaar koop ik met een regelmaat wijnen, maar kom nooit in aanmerking voor een bonus. Hiervoor moet je minimaal 12 flessen bestellen. Men zou ook op basis van een jaar ( en diverse jaren ) eens kunnen bezien of een bonuswijn mogelijk zou kunnen zijn.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. We nemen uw feedback ter overweging ter verbetering van onze service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede wijnen voor een betaalbare prijs. grote diversiteit aan wijnen. berichtgeving over levering uitstekend. bij eventuele problemen, is er een goede communicatie, die altijd gericht is op een oplossing..
proefnotities bij de wijnen zijn altijd uitgebreid en uitstekend. als premium lid ontvang ik 4x de wijnkoers, waarin op zeer interessante wijze verteld wordt over allerlei wijnen.

Uitstekend

duidelijke mails en informatie van de wijnen die aangeboden worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf. altijd netjes en correct.

H.Steen
H.Steen

snelle levering en goed product

Ja er komen te vaak aanbiedingen met de post, om die reden is een vriend van mij gestopt met afname van de wijnbeurs

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent.We houden u graag op de hoogte van nieuwe wijnen en aanbiedingen, maar als u of vrienden van u geen post meer willen ontvangen dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice. Ze maken dit dan voor u in orde.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring met de wijnbeurs goed.

Bedrijfsinformatie

Adres