de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6837 ervaringen.6837

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6837 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

J.C.M. van Elswijk
J.C.M. van Elswijk

Heel erg vriendelijke mensen met goede kennis van zaken.

Niet al te veel / snel achter elkaar contact maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende keuzes en prima service.

i,van acker
i,van acker

nee

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geen lange wachttijden aan de telefoon en dan!!! de volgende dag al in huis! top!.

G. Wijnands
G. Wijnands

Een goede omschrijving van het product en gemakkelijke betalings mogelijkheden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bestellingen worden op het juiste tijdstip en in een stevige verpakking geleverd.

Steef Top
Steef Top

Goede tot zeer goede wijnen. Service is uitstekend. Altijd goede communicatie

Doordat ik graag van de grote diversiteit wil profiteren, koop ik nimmer meer dan 6 flessen van één soort. In een jaar koop ik met een regelmaat wijnen, maar kom nooit in aanmerking voor een bonus. Hiervoor moet je minimaal 12 flessen bestellen. Men zou ook op basis van een jaar ( en diverse jaren ) eens kunnen bezien of een bonuswijn mogelijk zou kunnen zijn.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. We nemen uw feedback ter overweging ter verbetering van onze service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede wijnen voor een betaalbare prijs. grote diversiteit aan wijnen. berichtgeving over levering uitstekend. bij eventuele problemen, is er een goede communicatie, die altijd gericht is op een oplossing..
proefnotities bij de wijnen zijn altijd uitgebreid en uitstekend. als premium lid ontvang ik 4x de wijnkoers, waarin op zeer interessante wijze verteld wordt over allerlei wijnen.

Uitstekend

duidelijke mails en informatie van de wijnen die aangeboden worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf. altijd netjes en correct.

H.Steen
H.Steen

snelle levering en goed product

Ja er komen te vaak aanbiedingen met de post, om die reden is een vriend van mij gestopt met afname van de wijnbeurs

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent.We houden u graag op de hoogte van nieuwe wijnen en aanbiedingen, maar als u of vrienden van u geen post meer willen ontvangen dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice. Ze maken dit dan voor u in orde.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring met de wijnbeurs goed.

Mulders
Mulders

Snelle levering, vriendelijke telefonische aanbiedingen.

Weet niet

Goede prijswaardige wijnen.

marcel
Slecht
marcel

Graag aandacht besteden aan uw klanten. Wanneer een klant aangeeft dat er iets niet klopt bij zijn lidmaatschap, niet onbeschoft afwimpelen

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u het gevoel hebt dat u bent afgewimpeld, onze excuses hiervoor. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Score voor de Wijnbeurs:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte service gerichtheid.

Redelijk

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u het gevoel heeft dat het lastig is om als niet-lid een bestelling te plaatsen. Uiteraard is het onze bedoeling dat zowel leden als niet-leden even eenvoudig een bestelling bij ons kunnen plaatsen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De digitale link voor betalen werkt niet, verder goede snelle levering van een zeer prettige wijn..
als niet-lid is bestellen haast onmogelijk, erg jammer.

Zilver
Zilver