de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6864
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6864 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Niet opvallend.

Nee.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de Nero d’Avola niet naar uw verwachting was. Ik kan u ervan verzekeren dat onze wijnen niet worden aangelengd met water. Wanneer een wijn niet in de smaak valt kunt gebruik maken van de 100% proefgarantie wat betekent dat u de wijn kosteloos kunt retourneren. Vervelend dat de levering niet zoals afgesproken is verlopen, we zullen samen met onze partner PostNL kijken hoe we dit kunnen voorkomen.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met het bedrijf is in het algemeen goed op de nero d' avola na, die leek wel aangelengd. anders ligt het met de levering door post.nl. .
de laatste keer arriveerde de wijn op de afgesproken dag, de twee keren ervoor was de bestelling zogenaamd onderweg maar werd uiteindelijk pas de dag erna geleverd. toen ik niet thuis was. beide keren stond de wijn een halve dag voor mijn deur. .

Slings
Slings

Gaat altijd heel goed ..
goede service..

nvt

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige keuzes. sublieme wijnen. .
snelle levering, kortom: fijn bedrijf.

Uitstekend

Als klant ben je direkt in beeld en de bestelling is snel geregeld. Goede info over betaling en verzending.

Neen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. wijnbeurs eenvoudig bereikbaar, ook per telefoon..
tot nu toe heb ik een goede ''afdronk'' van wijnbeurs.

Jos Hurenkamp
Jos Hurenkamp

Goede advertising,levering en in zijn algemeenheid goede wijn.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u al een aantal favorieten heeft maar ook opzoek bent naar nieuwe ontdekkingen. Wij wensen u veel wijnplezier van uw wijnen.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Super!.
op een enkele wijn na toch altijd in onze beleving super wijntjes. .
favoriet bij ons wijnhuis blackhawk en de la jasse..
nieuwe ontdekking voor ons de verdejo..
kortom ik denk dat wij voorlopig een teouw lid zullen zijn.

Dropouts Film Productions
Dropouts Film Productions

Ja, persoonlijk advies en het 'persoonlijke' gevoel dat je als klant krijgt terwijl het een grote organisatie is met veel mensen.

De problemen die ik heb gehad hadden te maken met factuur/ en afleveradres. Dit ging soms fout. Met name als ik telefonisch werd benaderd en bestelde, de wijn werd afgeleverd op factuuradres ipv afleveradres. Dit (technische) probleem is overigens bij jullie bekend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, goed en degelijk. bij eventuele problemen altijd meteen oplossingsgericht meedenken.

S. Cox
S. Cox

snelle service

Zeer goed.

Prettig telefonisch contact

Nee niet echt...prijzen laag houden en goede kwaliteit bieden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het contact loopt zoals gewoonlijk prettig. leuke producten en acties. goede medewerkers opgewekt.

Gerard
Gerard

Het bedrijf doet wat het belooft

Zie eerste kader.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Betrouwbaar bedrijf, goede service en mailings van aanbiedingen en assortiment. de beschrijving de producten maakt meestal een goede keuze mogelijk. tussen alle wekelijkse post en mailing hoeven de telefonische contacten van mij niet. .

Jos
Jos

Ik winkel liever bij de Wijnbeurs dan bij de slijter. Je krijgt betere tips en reviews.

Naast e-mails ontvang ik van de Wijnbeurs ook per post mailings. Die laatste kunnen wat mij betreft minder frequent worden toegezonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb alleen positieve ervaringen. de reviews zijn waarheidsgetrouw en de tips zeer bruikbaar.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8