de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.6861

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Henk ten Have
Henk ten Have

zie hierboven

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Correct bedrijf, snelle levering, overzichtelijke site, goede kwaliteit/prijsverhouding.

G.A.A.M. Schreuder
G.A.A.M. Schreuder

De snelle afwerking en bezorging.

N.v.t.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u nu weer tevreden bent over onze service. We zijn constant bezig om de service te verbeteren. We hopen u nog lang met bijzondere wijnen te mogen verblijden.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Mijn ervaring is prima..
was in verleden al eerder lid, maar was erg ontevreden over de bezorging en de manier waarop een bepaalde medewerkster met mijn klacht omging. ben toen ook afgehaakt.

René Sulkers
René Sulkers

Goede begeleiding bij de aankoop en nette verzorging van de bestelling en de bezorging.

Verbeterpunten? Tips?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende website en legio mogelijkheden. voor elke smaakpapil is er wel een druivensoort verkrijgbaar.

de Wijnbeurs 1 beoordeling

Goed bedrijf. veel keuze. goede en snelle service..
mocht er iets fout gaan met een bestelling dan wordt snel en keurig opgelost..

Koos Leemker
Koos Leemker

Logistiek is een sterk punt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede organisatie en een uitstekende voorlichting over de wijn.

de Wijnbeurs 1 beoordeling

vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

ik zou er voor kiezen om slechts op 1 manier aanbiedingen aan de klanten te versturen of per post of per e-mail. nu komt alles 2 x binnen. ik zou voldoende hebben aan aanbiedingen via de e-mail

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestel regelmatig wijn en dat gaat naar wens.

Uitstekend

Minder reclame per post. Email is prima.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer klantvriendelijk. ruim assortiment. snelle levering. proefnotities uitstekend.

Niet opvallend.

Nee.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de Nero d’Avola niet naar uw verwachting was. Ik kan u ervan verzekeren dat onze wijnen niet worden aangelengd met water. Wanneer een wijn niet in de smaak valt kunt gebruik maken van de 100% proefgarantie wat betekent dat u de wijn kosteloos kunt retourneren. Vervelend dat de levering niet zoals afgesproken is verlopen, we zullen samen met onze partner PostNL kijken hoe we dit kunnen voorkomen.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met het bedrijf is in het algemeen goed op de nero d' avola na, die leek wel aangelengd. anders ligt het met de levering door post.nl. .
de laatste keer arriveerde de wijn op de afgesproken dag, de twee keren ervoor was de bestelling zogenaamd onderweg maar werd uiteindelijk pas de dag erna geleverd. toen ik niet thuis was. beide keren stond de wijn een halve dag voor mijn deur. .

Slings
Slings

Gaat altijd heel goed ..
goede service..

nvt

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige keuzes. sublieme wijnen. .
snelle levering, kortom: fijn bedrijf.

Bedrijfsinformatie

Adres